ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«صادق عباسی شاهکوه» به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی، «صادق عباسی شاهکوه» را به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. همچنین «مصطفی اشرف» به عنوان مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب شد. ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی، «صادق عباسی شاهکوه» را به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. همچنین «مصطفی اشرف» به عنوان مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب شد.

«عیسی زارع‌پور» در احکام صادره از زحمات آقایان «حسین فلاح جوشقانی» و «تحسین عادلی» در مدت تصدی مسئولیت سازمان تنظیم مقررات و دفتر وزارتی تشکر کرده است.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «معاون فنی و امور بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات» و «رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات» از جمله مهمترین سوابق و مسئولیت‌های وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

اشرف نیز دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبائی است. وی بیش از 14 سال سابقه فعالیت در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی را در کارنامه خود دارد. «مدیرکل دفتر امنیت و تحقیق و توسعه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون حفاظت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» از جمله مهمترین مسئولیت‌های پیشین وی بوده است.

یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های رئیس جدید رگولاتوری را می‌توان ارتقای کیفیت اینترنت دانست. موضوعی که طی یکی دو ماه اخیر با اعتراضات مردم در فضای مجازی همراه شده است. در همین راستا وزیر ارتباطات چندی پیش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به همراه شرکت زیرساخت موظف ساخته بود تا ضمن بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

اگرچه دو روز پیش معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از بهبود وضعیت شاخص‌های کیفی اینترنت کشور خبر داد اما به نظر می‌رسد در عمل این بهبود آن چنان محسوس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی