ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر تیم تخصصی رمزارز خود را تشکیل داد

توییتر از تشکیل تیم تخصصی حوزه رمزارزها با نام «توییتر کریپتو» (Twitter Crypto) خبر داد که قرار است به عنوان قطب علمی در حوزه بلاک‌چین فعالیت کند و استراتژی‌های آتی این پلتفرم را در بازار ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

توییتر از تشکیل تیم تخصصی حوزه رمزارزها با نام «توییتر کریپتو» (Twitter Crypto) خبر داد که قرار است به عنوان قطب علمی در حوزه بلاک‌چین فعالیت کند و استراتژی‌های آتی این پلتفرم را در بازار ارزهای دیجیتال دنبال کند.

مدیریت و هدایت این تیم تخصصی برعهده «تس رینارسون» مهندس با تجربه حوزه بلاک چین قرار می‌گیرد. او پیش از اینکه حضور خود در توییتر را به صورت رسمی تایید کند در استارتاپ‌های مربوط به رمزارزها مانند Tendermint و Chain رهبری تیم‌های مهندسی را به عهده داشته است.

توییتر

تیم جدید توییتر به رهبری رینارسون به عنوان اولین قدم، در حال بررسی سه حوزه اصلی در بازار ارزهای دیجیتال است. در ابتدا آن‌ها قصد دارند روی این موضوع تحقیق کنند که به چه روش‌هایی می‌توانند، ارائه رمزارزها برای پرداخت دستمزد را در پلتفرم خود ادامه دهند.

در همین رابطه، همچنین بررسی خواهد شد که فناوری بلاک‌چین به چه صورتی می‌تواند برای کسب درآمد سازندگان راه‌های دیگری ایجاد کند. در نهایت با کمک پروژه بلواسکای، این تیم تلاش‌های توییتر برای «تمرکز زدایی رسانه‌های اجتماعی» را هدایت خواهد کرد.

در متن بیانیه توییتر آمده است:

در بین سازندگان، علاقه گسترده و رو به رشدی برای استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز وجود دارد که برای مدیریت کالاها و ارزهای مجازی استفاده می‌شود. «تِس» در این زمینه تمرکز خواهد کرد و هدف طولانی مدتی برای کشف ایده‌های رمزارز خواهد داشت که می‌توانند به ما کمک کنند تا با هویت، جامعه و موارد دیگر از مرزهای ممکن فراتر برویم.

توییتر اوایل ماه گذشته ویژگی دریافت کمک مالی به صورت بیت کوین را نیز فعال کرده بود که امکان اتصال کیف پول بیت کوین را برای کاربران فراهم کرد. اکنون به نظر می‌رسد با وجود این تیم جدید، تلاش آن‌ها برای حضور در حوزه بلاک‌چین جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی