ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای با تصاحب Findaway سهم خود را در حوزه کتاب‌های صوتی افزایش می‌دهد

اسپاتیفای قصد دارد پلتفرم تولید و توزیع کتاب‌های صوتی Findaway را خریداری کند، هرچند ارزش این معامله هنوز مشخص نشده ولی می‌تواند به درآمدزایی اسپاتیفای از طریق صنعت کتاب‌های صوتی کمک کند. پلتفرم Findaway در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

اسپاتیفای قصد دارد پلتفرم تولید و توزیع کتاب‌های صوتی Findaway را خریداری کند، هرچند ارزش این معامله هنوز مشخص نشده ولی می‌تواند به درآمدزایی اسپاتیفای از طریق صنعت کتاب‌های صوتی کمک کند.

پلتفرم Findaway در زمینه تولید و انتشار کتاب‌های صوتی و ارائه خدمات مربوط به آن فعالیت می‌کند و حتی بستری را فراهم کرده که نویسنده‌ها بتوانند با گوینده‌ها در ارتباط باشند. با تصاحب این پلتفرم، اسپاتیفای می‌تواند به درآمد خوبی دست پیدا کند و به سرویس فروش کتاب و ناشر کتاب‌های صوتی تبدیل شود. هرچند پیشتر در مورد ورود به چنین حوزه‌ای تردید داشت ولی ظاهرا اکنون نوع نگاهش تغییر کرده است.

اسپاتیفای

«نیر زیچرمن»، مدیر بخش کتاب‌های صوتی این شرکت می‌گوید:

با وجود این خرید، می‌توانیم کاتالوگ کتاب‌های صوتی را نیز به پلتفرم خود اضافه کنیم تا کاربران بتوانند به طور موثری تمام محتوای صوتی مورد نیاز خود را در یک پلتفرم دریافت کنند.

به گفته زیچرمن، تیم آن‌ها روی «ایجاد نوآوری» در این فضا تمرکز خواهد کرد تا کتاب‌های صوتی را تبدیل به «تجربه‌ای غنی‌تر» و همچنین «دموکراسی سازی» کند. علاوه بر این، اسپاتیفای طبق سنت دیرینه خود در بخش موسیقی و پادکست، قصد دارد روی کشف کتاب‌های صوتی جدید برای کاربران نیز تمرکز داشته باشد.

زیچرمن از افشا کردن جزئیات بیشتری درباره استراتژی اسپاتیفای در زمینه کتاب‌های صوتی خودداری کرد اما ظاهرا آن‌ها قصد دارند روی Voices که برای ایجاد کتاب‌ها استفاده می‌شود، تمرکز داشته باشند. او همچنین تایید کرد که اپلیکیشن اصلی اسپاتیفای احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ و زمانی که برخی از مشارکت‌های آن‌ها آغاز خواهد شد به کتاب‌های صوتی بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

مهم‌تر از همه اینکه خرید جدید اسپاتیفای، راه جدیدی برای کسب درآمد به این شرکت ارائه خواهد کرد. Findaway در حق امتیازات نویسندگان سهیم است، با این وجود هر گاه کاربران کتابی را که توسط این شرکت توزیع شده خریداری کنند، اسپاتیفای نیز درآمد کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی