ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در رویداد ۲۶ آبان‌ماه ظاهرا از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی می‌کند

باتوجه به پوسترهای منتشر شده در مورد رویداد رونمایی هواوی در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر)، یکی از دستگاه‌هایی که قرار است در این مراسم رونمایی شود، ساعت هوشمند هواوی واچ GT Runner خواهد ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

باتوجه به پوسترهای منتشر شده در مورد رویداد رونمایی هواوی در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر)، یکی از دستگاه‌هایی که قرار است در این مراسم رونمایی شود، ساعت هوشمند هواوی واچ GT Runner خواهد بود که در پوسترهای مربوط به رویداد نیز به آن اشاره شده است.

هواوی واچ GT Runner برای دوندگان حرفه‌ای طراحی شده و روی قاب آن و در سمت راست ساعت متن «Sport-Lap» حک شده است. این ساعت هوشمند داده‌هایی مانند شاخص قدرت دویدن، سرعت، ضربان قلب و مسافت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ساعت هوشمند جدید هواوی به یک صفحه گرد مجهز شده و تا ۱۳۵ درصد آنتن‌دهی GPS را بهتر می‌کند. آزمایشگاه Why Lab ادعا می‌کند که هواوی واچ GT Runner اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از طراحی آنتن شناور بهره می‌برد.

از موقعیت یابی ۵ ستاره دقیق با فرکانس دوگانه پشتیبانی می‌کند و موقعیت یابی دقیق در سطح پیست ماراتن را ارائه می‌دهد. همچنین ساعت هوشمند جدید هواوی از سیستم عامل هارمونی اواس بهره می‌برد. فعلا از سایر ویژگی‌ها و قیمت این ساعت هوشمند اطلاعاتی در دست نیست. ماه گذشته در سایت گواهی بلوتوث SIG نام ساعت هواوی واچ GT Runner مشاهده شد و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ در این ساعت رویت شد.

غول چینی به تازگی ساعت هواوی GT3 را در بریتانیا عرضه کرده و احتمالا ساعت GT3 را در کنار GT Runner در تاریخ ۲۶ آبان ماه در چین عرضه کند. اوایل ماه گزارشی از مجهز شدن ساعت‌های هوشمند هواوی به پایش قند خون منتشر شد، اما هنوز مشخص نیست در ساعت جدید چنین ویژگی وجود دارد یا خیر. نسخه ۴۲ میلی متری از نمایشگر ۱.۳۲ اینچی امولد بهره می‌برد و نسخه بزرگتر ۴۶ میلی متری دارای یک پنل امولد ۱.۴۶ اینچی است. همچنین این ساعت‌ها از نسل پنجم سنسور ضربان قلب نوری TruSeen، سنسور اندازه گیری اکسیژن (SpO2) و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی