ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس هزینه‌های درمان قربانی انفجار گوشی نورد ۲ را پرداخت می‌کند

هفته پیش کاربری از انفجار وان پلاس نورد ۲ در جیب شلوارش خبر داد و این چندمین باری بود که چنین حادثه‌ای برای گوشی هوشمند وان پلاس اتفاق افتاد. این شرکت حالا اعلام کرده که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

هفته پیش کاربری از انفجار وان پلاس نورد ۲ در جیب شلوارش خبر داد و این چندمین باری بود که چنین حادثه‌ای برای گوشی هوشمند وان پلاس اتفاق افتاد. این شرکت حالا اعلام کرده که به‌صورت پیوسته با قربانی این حادثه در ارتباط است و تمام هزینه‌های درمان او را پرداخت می‌کند.

وان پلاس در واکنش به اخبار موجود درباره این حادثه اعلام کرد: «ما چنین حوادثی را جدی می‌گیریم. تیم ما از قبل با این کاربر تماس گرفته و در حال طی مراحل گردآوری اطلاعات برای انجام تحقیقات بیشتر در این باره است.» این شرکت ظاهرا گوشی نورد ۲ را از قربانی دریافت کرده تا در مراکز خود بررسی‌های بیشتری روی آن انجام دهد.

افزون بر این، تایید شده که وان پلاس مبلغ پرداخت شده بابت این گوشی را به کاربر برگردانده و به او اطمینان داده که هزینه‌های درمانش را برعهده می‌گیرد. همچنین، گفته شده که رئیس تیم عملیات وان پلاس به‌طور مرتب با این کاربر در ارتباط است.

بر اساس اعلام نزدیکان قربانی، او وان پلاس نورد ۲ را درون جیب شلوار خود قرار داده بود و در حال دوچرخه‌سواری بود که ناگهان گوشی آتش می‌گیرد. طبق اطلاعات موجود، این دستگاه از طریق آمازون هند خریداری شده بود و مالک آن پیش‌تر با هیچ مشکلی در زمینه حرارت بیش از حد در دستگاه روبرو نشده بود. به‌علاوه، گفته شده که دمای هوا هم در روز وقوع حادثه پایین بوده. قربانی بر اثر انفجار وان پلاس نورد ۲ حالا دچار سوختگی درجه دو شده و در بیمارستان بستری است.

وان پلاس نورد ۲ قبلا یک بار در جیب شلوار یک وکیل هندی منفجر شده بود. او می‌گفت گوشی را با شارژ ۹۰ درصد داخل جیبش قرار داده و بدون هیچ دلیلی ناگهان متوجه انفجار آن شده است. منتها در مورد قبلی به دلیل اجتناب کاربر از ارائه گوشی به وان پلاس، پرونده مختومه ماند و شرکت مدعی شد که هدف این فرد تخریب چهره وان پلاس بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی