ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری ردمی K50 احتمالا با چیپ دیمنسیتی ۲۰۰۰ از راه می‌رسد

براساس پست منتشر شده از سوی مدیرکل ردمی در شبکه اجتماعی ویبو چین، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد ردمی K50 را با تراشه دیمنسیتی ۲۰۰۰ به بازار عرضه کند. «لو ویبینگ»، مدیر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

براساس پست منتشر شده از سوی مدیرکل ردمی در شبکه اجتماعی ویبو چین، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد ردمی K50 را با تراشه دیمنسیتی ۲۰۰۰ به بازار عرضه کند.

«لو ویبینگ»، مدیر کل ردمی برای نخستین بار از تراشه دیمنسیتی ۲۰۰۰ نام برده و با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو به صورت مستقیم به نام آن اشاره کرده. او از طرفداران خواسته تا نظر خود را در مورد تراشه پرچمدار مدیاتک به اشتراک بگذارند. هنوز مشخص نیست مدیران ارشد این شرکت چه دستگاه‌هایی را با این تراشه به بازار عرضه خواهند کرد. اما با انتشار پست مذکور برخی بر این باورند که احتمالا سری ردمی از این تراشه بهره خواهند برد.

ردمی گوشی‌های پرچمدار زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند و سری K جزو محبوب‌ترین پرچمداران ردمی است. بنابراین بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، احتمالا این شرکت سری ردمی K50 را با تراشه دیمنسیتی ۲۰۰۰ روانه بازار خواهد کرد. همچنین بر اساس برخی گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، این شرکت ممکن است از این تراشه برای نسخه قدرتمندتری از ردمی K50 مخصوص گیمینگ استفاده کند.

در حال حاضر نسخه قدرتمندتر ردمی K40 مخصوص گیمینگ با تراشه دیمنسیتی به بازار عرضه می‌شود. با این وجود هنوز عملکرد یک پرچمدار واقعی را از خود نشان نمی‌دهد. در نتیجه دستگاه مذکور هنوز جزو موبایل‌های گیمینگ محبوب بازار نیست ولی این احتمال وجود دارد که ردمی K50 بتواند این کمبود را تا حد زیادی حل کند.  

دیمنسیتی ۲۰۰۰ احتمالا از اوایل سال آینده میلادی در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در کنار چیپ‌ اسنپدارگون ۸۹۸، در بازار حضور داشته باشد.

معمولا سه ماهه چهارم و همچنین فصل اول سال میلادی، زمان عرضه چیپ‌های جدید است و امسال نیز در کنار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام، تراشه پرچمدار دیمنسیتی ۲۰۰۰ نیز وارد بازار می‌شود.

تاکنون گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد تراشه‌های مذکور مطرح شده است. به نظر می‌رسد دیمنسیتی ۲۰۰۰ از نظر عملکرد شباهت زیادی به اسنپدراگون ۸۹۸ داشته باشد یا شاید حتی بتواند از آن پیشی بگیرد. دیمنسیتی ۲۰۰۰ پردازنده پرچمداری است که می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و قدرتمند بودن آن برای مدیاتک تبعات مثبت بسیاری به همراه خواهد داشت.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی