ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی A03 Core با تراشه Unisoc رونمایی کرد

سامسونگ یک گوشی پایین‌رده جدید به نام گلکسی A03 را معرفی کرده که از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد و تنها یک دوربین اصلی دارد. این دستگاه طراحی مشابه دیگر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ دارد و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

سامسونگ یک گوشی پایین‌رده جدید به نام گلکسی A03 را معرفی کرده که از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد و تنها یک دوربین اصلی دارد.

این دستگاه طراحی مشابه دیگر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ دارد و از برش قطره‌ای بالای نمایشگر بهره می‌برد. پنل ۶.۵ اینچی این محصول از نوع LCD است و رزولوشن اچ‌دی پلاس دارد. در بالای نمایشگر و درون برش قطره‌ای، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که وظیفه ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی از کاربران را برعهده دارد.

سامسونگ گوشی گلکسی A03 Core را به یک پردازنده ۸ هسته‌ای مجهز کرده که ۴ هسته آن از فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگرش از فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برند. با توجه به فرکانس، با چیپست Unisoc SC9863A روبه‌رو هستیم.

این تراشه ۸ هسته‌ای را ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌کنند که البته از درگاه کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند اقتصادی دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. وظیفه تامین گلکسی A03 Core برعهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در حالی که سامسونگ اشاره‌ای به سرعت شارژ آن نکرده، انتظار می‌رود تنها از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند از دو سیمکارت نانو و درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های آبی و مشکی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و همچنین قیمت این دستگاه منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود با قیمت پایینی روانه بازار شود چرا که مشخصات فنی ضعیفی دارد و کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که بودجه زیادی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی