ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی احتمالا روی دو موبایل مینی کار می‌کند

شماره مدل چندین گوشی هوشمند پریمیوم شیائومی و ردمی از سوی منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شده که به نظر می‌رسد دو مدل از این دستگاه‌ها نمایشگر کوچکی خواهند داشت و در واقع جزو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شماره مدل چندین گوشی هوشمند پریمیوم شیائومی و ردمی از سوی منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شده که به نظر می‌رسد دو مدل از این دستگاه‌ها نمایشگر کوچکی خواهند داشت و در واقع جزو موبایل‌های مینی خواهند بود.

زمانی که صحبت از عرضه آیفون ۱۲ مینی به میان آمد، شیائومی جزو اولین شرکت‌های تولیدکننده موبایل بود که علاقمندی خود را به چنین فرم فکتوری نشان داد و رسما به این موضوع نیز اشاره کرد.

ایسوس نیز با ذنفون ۸ برای اولین بار در بازار توانست از غول فناوری چینی از این زاویه پیشی بگیرد. اکنون به نظر می‌رسد براساس اطلاع منابع آگاه بازار، ظاهرا شیائومی روی توسعه دو مدل جدید با شماره مدل L3 و L3A کار می‌کند که احتمالا موبایل‌های مینی این شرکت خواهند بود. براساس کد MIU، این دو گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام به بازار عرضه خواهند شد. همچنین گفته می‌شود یکی از این موبایل‌ها از نمایشگر ۶.۳ اینچی بهره خواهد برد.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد موبایل‌های جدید شیائومی به اشتراک گذاشته نشده است. البته پیشتر در خبرهای غیررسمی گمانه‌زنی‌هایی در مورد گوشی با شماره مدل L3 مطرح شده بود. در آن مقطع زمانی گفته شده بود این موبایل از نوع تاشو خواهد بود.

با وجودی که منابع آگاه می‌گویند شیائومی روی توسعه دو مدل موبایل با نمایشگر کوچک کار می‌کند اما هنوز شواهد محکمی ر مورد صحت و تایید این موضوع وجود ندارد و حتی تردیدهایی نیز در مورد آن مطرح می‌شود.

شایان ذکر است یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین نیز در این مورد پستی منتشر کرده و در مورد گوشی‌های هوشمند پرچمدار با نمایشگر کوچک صحبت کرده است. باید دید درنهایت آیا شیائومی گوشی های هوشمندی با نمایشگر کوچک به بازار عرضه می‌کند یا خیر. همچینن باید دید آیا کاربران از چنین دستگاه‌هایی استقبال می‌کنند یا ممکن است تجربه‌ای مشابه آیفون ۱۲ مینی رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی