ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زدتی‌ای از اکسون ۳۰ اولترا نسخه Aerospace با رم ۲۰ گیگابایتی رونمایی کرد

زد‌تی‌ای تعداد محدودی از پرچمدار فعلی خود با نام اکسون ۳۰ اولترا Aerospace Edition (نسخه هوافضا) معرفی کرد که از مشخصاتی مانند ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین حافظه رم ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۵

زد‌تی‌ای تعداد محدودی از پرچمدار فعلی خود با نام اکسون ۳۰ اولترا Aerospace Edition (نسخه هوافضا) معرفی کرد که از مشخصاتی مانند ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین حافظه رم این گوشی با کمک رم مجازی تا ۲۰ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

نسخه هوافضا اکسون ۳۰ اولترا از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برد که پیش از این نیز گوشی رد مجیک ۶ پرو ZTE با همین میزان رم روانه بازار شده بود. همچنین، این گوشی از رم مجازی نیز بهره می‌برد که با این وجود حداکثر ظرفیت حافظه رم آن تا ۲۰ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. با این وجود می‌توان گفت که در حال حاضر این گوشی پرچمدار بیشترین میزان حافظه و ظرفیت ذخیره سازی را در بین تمام محصولات این صنعت دارد.

زد‌تی‌ای

ZTE همچنین این گوشی را به فناوری تلفیق حافظه حرفه‌ای مجهز خواهد کرد که رام UFS3.1 را با سرعت خواندن و نوشتن سریع، موتور هوشمند جدید و DY TM ترکیب می‌کند. با این وجود، کاربران می‌توانند حافظه رم خود را از ۱۸ گیگابایت تا ۲۰ گیگابایت ارتقا دهند و در هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های فوق‌العاده سنگین هیچ فشاری را از سوی گوشی خود تجربه نکنند.

علاوه بر این، در ماژول دوربین گوشی جدید زد‌تی‌ای چهار سنسور وجود خواهد داشت که شامل دوربین اصلی و فوق‌عریض ۶۴ مگاپیکسلی و همچنین سنسور پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری می‌شود.

گوشی جدید زد‌تی‌ای توسط «لیو هائوکن» بازیگر چینی معرفی شده و همچنین موفقیت آژانس فضایی چین را جشن می‌گیرد که با موفقیت یک مدارگرد و کاوشگر را در ماموریت «تیان‌ون ۱» به مریخ و سه فضانورد را به ایستگاه فضایی چین (تیانگونگ) فرستاد.

در نهایت، نسخه هوافضا اکسون ۳۰ اولترا با ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی از ۲۵ نوامبر (۴ آذر) در چین عرضه خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده است، اما بدون شک بیشتر از نسخه استاندارد گوشی خواهد بود که نسخه ۱۶ گیگابایتی و یک ترابایتی آن با قیمت ۱۰۵۰ دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی