ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

beats fit pro
تکنولوژی

iFixit به ایرپاد ۳ و بیتس فیت پرو امتیاز تعمیرپذیری ۰ از ۱۰ داد

کالبدشکافی ایرپاد ۳ و بیتس فیت پرو توسط iFixit انجام شده و مقایسه‌ای بین این دو صورت گرفته است. داخل هردو هدفون تراشه‌ها، سیم‌های ظریف، باتری و اجزای مختلف وجود دارند که به گفته این ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

کالبدشکافی ایرپاد ۳ و بیتس فیت پرو توسط iFixit انجام شده و مقایسه‌ای بین این دو صورت گرفته است. داخل هردو هدفون تراشه‌ها، سیم‌های ظریف، باتری و اجزای مختلف وجود دارند که به گفته این مرجع، با توجه به سختی دسترسی به باتری، تعویض آن تقریبا غیرممکن است. این محصولات از iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۰ از ۱۰ گرفته‌اند.

طبق ویدیوی iFixit، با توجه به نحوه چسبیدن دو بخش ایرپاد به یکدیگر، باز کردن آن با سختی زیادی همراه است و احتمال خرابی آن‌ها هنگام باز کردن وجود دارد. با اینکه تعمیرکاران iFixit به باتری هردو هدفون دست پیدا کردند اما، آسیب جبران‌ناپذیری به آن‌ها می‌رسد.

بعد از باز شدن، کنار هم قرار گرفتن دو بخش ایرپاد نشدنی به نظر می‌رسد. این مرجع امتیاز تعمیرپذیری ۰ از ۱۰ را به هردو هدفون بی‌سیم اپل داده است. اپل در گذشته هم به خاطر یکبار مصرف بودن ایرپادها مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما در پاسخ اعلام کرد با شرکت‌های بازیافت همکاری نزدیکی دارد تا به درستی این دستگاه‌ها بازیافت شوند.

ایرپاد ۳ مثل مدل پرو و پرو مکس از قابلیت‌های ردیابی سر برخوردار است. اپل می‌گوید کیفیت میکروفن این دستگاه را نسبت به نسل قبلی ارتقا داده و حالا با استفاده از کدک AAC-ELD صدایی با بالاترین کیفیت را در تماس‌ها ارائه می‌کند. اپل برای نسل سوم ایرپاد تاکید زیادی روی قابلیت صدای فضایی و دالبی اتموس داشته است. این دو قابلیت به فضاسازی پخش موسیقی کمک می‌کنند و اجازه می‌دهند در فضایی سه‌بعدی به آهنگ‌های موردعلاقه خود گوش کنید. ایرپاد ۳ درایور جدیدی با اعوجاج کمتر دارد و صدای باکیفیت‌تری به گوش شما می‌رساند.

بیتس فیت پرو فاصله میان استودیو بادز و پاوربیتس پرو را پر می‌کند. این ایرباد جدید بیتس از سیستم حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد و از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق پشتیبانی می‌کند. ای ایرباد با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی