ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

انتشار لیست غیررسمی دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو که MIUI 13 را دریافت می‌کنند

شیائومی هنوز از رابط کاربری MIUI 13 رونمایی نکرده، اما تا به امروز چندین گزارش درباره محصولاتی که احتمالا آن را دریافت می‌کنند، منتشر شده‌اند. حالا لیست جدیدی به اینترنت راه پیدا کرده که ۱۱۸ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

شیائومی هنوز از رابط کاربری MIUI 13 رونمایی نکرده، اما تا به امروز چندین گزارش درباره محصولاتی که احتمالا آن را دریافت می‌کنند، منتشر شده‌اند. حالا لیست جدیدی به اینترنت راه پیدا کرده که ۱۱۸ دستگاه شیائومی، ردمی و پوکو که این رابط کاربری را دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد، البته تمام آن‌ها به اندروید ۱۲ بروزرسانی نمی‌شود و روی همان اندروید ۱۱ می‌توانند MIUI 13 را تجربه کنند.

جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI که هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد، MIUI 12.5 Enhanced Edition است که به‌زودی جای خود را به MIUI 13 می‌دهد. این رابط کاربری تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسد و انتظار می‌رود با شیائومی ۱۲ در آذر ماه معرفی شود. چند وقت پیش گزارشی از آماده شدن این رابط کاربری برای ۹ گوشی شیائومی خبر داده بود.

حالا لیست غیررسمی از سوی وب‌سایت Xiaomiui منتشر شده که دستگاه‌های واجد شرایط دریافت MIUI 13 را به نمایش می‌گذارد. در این لیست گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو به چشم می‌خورند و یک لیست بلندبالا به حساب می‌آید.

همانطور که گفتیم، این لیست غیررسمی است و بر اساس سیاست‌های شیائومی تدوین شده، بنابراین نمی‌توان چندان به آن اطمینان داشت. نام محصولات را در تصویر زیر می‌بینید:

رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ و ۱۲ خواهد بود، بنابراین تمام دستگاه‌های بالا اندروید 12 را دریافت نمی‌کنند. در حقیقت گوشی‌های بالا که در جلویشان دایره قرار گرفته، احتمالا MIUI 13 را مبتنی بر اندروید 11 تجربه خواهند کرد.

طبق گزارش‌ها، باید منتظر تغییرات زیادی در رابط کاربری MIUI 13 باشیم که در کنار آوردن حس و حال تازه‌ای به محصولات شیائومی، ردمی و پوکو، عملکرد آن‌ها را هم بهبود می‌دهد.

احتمالا همزمان با رونمایی از شیائومی ۱۲ در ماه جاری، این رابط کاربری جدید هم معرفی می‌شود و از تمام ویژگی‌هایش مطلع می‌شویم. علاوه بر این، شیائومی دستگاه‌های واجد شرایط دریافت آن و همچنین تاریخ انتشارش برای محصولات مختلف را هم اعلام خواهد کرد. بنابراین نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی