ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات فنی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد: نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و ۱۲ گیگابایت رم

وان پلاس در حال کار روی پرچمدار بعدی خود است و چندی قبل رندرهای مدل پرو این خانواده را دیدیم. حالا در گزارشی تازه مشخصات فنی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شده که از وجود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

وان پلاس در حال کار روی پرچمدار بعدی خود است و چندی قبل رندرهای مدل پرو این خانواده را دیدیم. حالا در گزارشی تازه مشخصات فنی وان پلاس ۱۰ پرو فاش شده که از وجود چیپست اسنپدراگون 8 Gen1، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و ۱۲ گیگابایت رم خبر می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت 91Mobiles، وان پلاس ۱۰ پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده، وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. درست مثل نسل قبل، در بالای سمت چپ این صفحه حفره کوچکی قرار می‌گیرد که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

قلب تپنده پرچمدار وان پلاس چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود که از حالا باید آن را اسنپدراگون 8 Gen 1 بنامیم. این گوشی همچنین با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود. البته ظاهرا شکاف کارت حافظه microSD هم برای موبایل وان پلاس درنظر گرفته شده تا خریداران امکان ارتقای ظرفیت داخلی گوشی را داشته باشند.

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو

گزارش امروز می‌گوید وان پلاس ۱۰ پرو در قاب عقب از دوربین سه‌گانه‌ای استفاده می‌کند که با همکاری هاسلبلاد ساخته می‌شود. این دوربین شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود که نسبت به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پیشرفت خوبی داشته است.

تلفن هوشمند وان پلاس با اندروید ۱۲ به بازار خواهد آمد و احتمالا انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. این گوشی همچنین از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد تا کاربران دغدغه‌ای برای شارژ موبایل خود نداشته باشند.

اگر شایعات درست باشد، وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا در اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۲ ابتدا در چین معرفی می‌شود و بعد در ماه مارس یا آوریل در بازارهای جهانی معرفی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی