ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مقام بهترین سیستم اطلاعات و سرگرمی جهان خوردو به بی ام و سری ۴ و شورولت کوروت رسید

موسسه J.D. power که در زمینه‌های مختلف کیفی و کمی خودروسازان را رده بندی می‌کند. در بخش سیستم اطلاعات و سرگرمی با توجه به نیاز مشتریان را نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهد و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

موسسه J.D. power که در زمینه‌های مختلف کیفی و کمی خودروسازان را رده بندی می‌کند. در بخش سیستم اطلاعات و سرگرمی با توجه به نیاز مشتریان را نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهد و در تازه ترین ارزیابی این نهاد معتبر٬‌ بیشترین رضایت از سیستم اطلاعات و سرگرمی (اینفوتیمنت)‌ خودروها به شورولت کوروت و ب ام و سری ۴ رسیده‌است.

در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل مشتریان اتصال وایرلس است که این مسئله به خصوص در خودروهای مجهز به سیستم آندروید اتو و اپل کار پلی مشاهده می‌شود و مشتریان گله کمتری از اتصال از طریق USB را گزارش کرده‌اند.

در کلاس خودروهای لوکس و پریمیوم دو خودروی شورولت کوروت و کادیلاک اسکلید توانستند رتبه اول را کسب کنند و مشتریان بیشترین رضایت ممکن را در این بخش داشته‌اند.

در کلاس خودروهای سایز متوسط نیز نیسان ماکسیما و در کلاس خودروهای سایز کوچک نیز نیسان سنترا توانسته‌اند رتبه اول را کسب کنند.

در دیگر کلاس یعنی خودروهای لوکس با ابعاد کوچکتر نیز بی ام و سری 4 توانست رتبه اول را از آن خود کند.

J.D. Power در بخش‌های مختلفی به طور سالانه رتبه بندی کیفی و کمی خود را با جزئیات بسیار بالایی منتشر می‌کند تا خریداران با دید بازتر انتخاب بهتری داشته باشند.

فضای کابین نیسان ماکسیما

در حال حاضر بزرگ ترین چالش خریداران اتصال گوشی‌های همراه به سیستم اطلاعات و سرگرمی است و انتظار می‌رود که خودروسازان در کنار شرکت‌های فن آوری محور با ارتقا این بخش عملکرد کلی و تجربه کاربری را بهبود ببخشند.

در حال حاضر بهترین شرکت های تامین کننده سیستم اطلاعات و سرگرمی شامل Alps Alpine و Mobis هستند. از شرکت‌های تامین کننده سیستم ناوبری نیز می‌توان به NNG و هیوندای MnSOFT اشاره کرد.

شرکت های PSS و Harman نیز از بهترین شرکت ها در زمینه تامین سیستم صوتی خودروها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی