ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آدیداس ظاهرا قطعه زمینی مجازی در متاورس سندباکس خریداری کرده است

آدیداس نیز همچون بسیاری از شرکت‌ها چندی قبل وارد حوزه متاورس شد و اکنون با انتشار تویینی از همکاری خود با کوین بیس و سندباکس خبر داده است. به نظر می‌رسد این شرکت تولید کننده ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

آدیداس نیز همچون بسیاری از شرکت‌ها چندی قبل وارد حوزه متاورس شد و اکنون با انتشار تویینی از همکاری خود با کوین بیس و سندباکس خبر داده است. به نظر می‌رسد این شرکت تولید کننده کالاهای ورزشی قطعه زمینی مجازی را در سندباکس خریداری کرده است.

اکنون این شرکت آلمانی با انتشار توییتی از همکاری با کوین بیس خبر داد. این همکاری مقدمه حضور غول دنیای پوشاک ورزش به دنیای رمز ارز خواهد بود.

پس از توییت آدیداس، کوین‌بیس هم در توییت دیگری ورود آدیداس را تبریک گفت. آدیداس به تازگی با راه‌اندازی اپلیکیشن خود به دنیای متاورس ورود کرده بود. اکنون نیز با کمک سندباکس خبر از توسعه اپ adiVerse داده است. کوین‌بیس تمرکز خود را روی NFT‌ها قرار داده. موضوع مالکیت معنوی NFT‌ها از مبحث‌های داغ در جامعه حقوقی کریپتو کارنسی است.

در دنیای واقعی حقوق تجاری افراد محفوظ است، پس تعجبی ندارد که در دنیای متاورس نیز چنین باشد. برخی گمانه زنی‌ها به ادغام پرداخت رمزنگاری شده با اکوسیستم آدیداس اشاره داشتند. فعلا جزییات دقیق همکاری غول دنیای پوشاک ورزشی با این شرکت‌ها منتشر نشده.

دنیای رمزارزها روز به روز در حال گسترش و توسعه است و بیشتر شرکت‌های دنیا به دنبال استفاده از پتانسیل ارز دیجیتال هستند. طبق برخی گزارش‌ها نیز آدیداس زمینی در دنیای متاورس سندباکس خریداری کرده. حوزه متاورس روزانه میزبان شرکت‌های بزرگ در سراسر دنیا است و طبق پیش‌بینی‌ها به درخشش خود ادامه می‌دهد.

میزان این سرمایه‌گذاری ۲.۴ میلیون دلار برای یک قطعه زمین مجازی در Decentraland بوده است. حرکت آدیداس بعد از شرکت نایکی بوده که برای «NIKELAND» مجازی با Roblox همکاری کرده است. با این وجود ورود به دنیای متاورس بیشتر می‌شود و باید دید این پروژه عظیم و مجازی به چه شکلی پیش می‌رود.

آزمایش انسان‌های دیجیتال آینه‌ای را در مقابل خود ما قرار می‌دهد که آنچه را که می‌خواهیم در مورد آینده نیروهای انسانی خود ببینیم، به ما نشان می‌دهد. باید دید متاورس چه دنیایی را پیش روی ما قرار می‌دهد و تا چقدر از آن استقبال می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی