ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی احتمالا در ۲۵ آذر از MIUI 13 به همراه چندین محصول دیگر رونمایی می‌کند

شیائومی در حال کار روی نسخه بعدی رابط کاربری‌اش به نام MIUI 13 است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسد. حالا طبق گزارشی جدید، این غول فناوری چینی احتمالا در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

شیائومی در حال کار روی نسخه بعدی رابط کاربری‌اش به نام MIUI 13 است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسد. حالا طبق گزارشی جدید، این غول فناوری چینی احتمالا در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) از این رابط کاربری رونمایی می‌کند، البته ظاهرا در این تاریخ باید منتظر معرفی محصولات دیگری هم از سوی شیائومی باشیم.

طبق گزارش وب‌سایت Xiaomiui، رابط کاربری جدید شیائومی یا همان MIUI 13 می‌تواند در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) معرفی شود. همچنین در این گزارش آمده که شیائومی در این رویداد علاوه بر رابط کاربری جدید، احتمالا از گوشی پرچمدار بعدی‌اش یعنی شیائومی ۱۲ هم رونمایی خواهد کرد. گفته این وب‌سایت با گزارشی دیگری که چند روز پیش منتشر شد، مطابقت دارد.

گفته می‌شود زمان این رویداد ۴ ساعت خواهد بود که برای معرفی دو محصول کمی طولانی به نظر می‌رسد، بنابراین ممکن است شاهد معرفی محصولات دیگری نیز باشیم.

شیائومی
دستگاه‌های احتمالی دریافت‌کننده به‌روزرسانی MIUI 13

توسعه MIUI 13 هم اکنون در حال انجام است و گفته می‌شود شیائومی آن را برای ۹ محصولش آماده کرده است. در حالی که سایر تولیدکنندگان مانند سامسونگ، اوپو و وان پلاس قبلا از پوسته‌های نرم‌افزاری خود برای اندروید ۱۲ رونمایی کرده‌اند، شیائومی کمی از رقبا خود عقب مانده و تقریبا دو ماه پس از عرضه نسخه پایدار اندروید ۱۲، هیچ نشانه‌ای از رابط کاربری‌اش وجود ندارد. البته اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد.

شیائومی
نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن مدیریت فایل در MIUI 13

MIUI 13 نسبت به نسل قبل خود یک ارتقا بزرگ خواهد بود که طیف وسیعی از بهبودها و تغییرات را به همراه دارد. در گذشته گفته شده بود شیائومی این رابط کاربری‌اش را برای ۹ دستگاه آماده کرده که این محصولات احتمالا MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد، اما این موضوع برای تمام گوشی‌ها صادق نیست و شماری از آن‌ها روی اندروید ۱۱ این رابط کاربری را تجربه خواهند کرد.

در مورد ویژگی‌های جدید این نسخه اطلاعات بسیار کمی منتشر شده و شیائومی هم به ندرت در مورد آن‌ها صحبت می‌کند. با این وجود انتظار می‌رود کاربران در MIUI 13 شاهد تصاویر پس زمینه و آیکون‌ها جدید و بازطراحی شده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۴ آذر ۱۴۰۰

    شیائومی روی محصولات‌ش پنج درصد سود می‌گیره اون موقع ال‌جی و سامسونگ و اپ‌ل بیش از پنجاه درصد

مطالب پیشنهادی