ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سپرده‌گذاران سیم کارت همراه اول
فناوری ایران

اضافه شدن 36 اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین‌الملل همراه اول

با افزایش 36 اپراتور از 31 کشور به شبکه‌های قابل استفاده برای سیمکارت‌های اعتباری در رومینگ بین‌الملل همراه اول، دایره ارتباطات مشترکان تلفن همراه گسترده‌تر شد. براساس توافقات جدید همراه اول با اپراتورهای خارجی، تعداد ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۵

با افزایش 36 اپراتور از 31 کشور به شبکه‌های قابل استفاده برای سیمکارت‌های اعتباری در رومینگ بین‌الملل همراه اول، دایره ارتباطات مشترکان تلفن همراه گسترده‌تر شد.

براساس توافقات جدید همراه اول با اپراتورهای خارجی، تعداد شبکه های خارجی که مشترکان اعتباری می توانند با استفاده از سیم‌کارت خود از سرویس رومینگ بین الملل استفاده کنند، به 139 اپراتور در 85 کشور افزایش یافته است.

مشترکان همراه اول می توانند قبل از سفرهای خارجی، با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 29 مربع» از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رومینگ همراه اول به نشانی  https://mci.ir/roaming  مراجعه کنند.

استفاده از رومینگ در گستره وسیع

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با پیوستن این رنج جدید از اپراتورهای بین المللی به جدول کشورهای طرف قرارداد همراه اول با امکان شارژینگ آنلاین برای سیم‌کارت‌های اعتباری، مشترکان اعتباری همراه اول می توانند از سرویس رومینگ بین الملل در گستره وسیع‌تری از جهان بهره‌مند شوند.

مشترکان دائمی نیز بدون نگرانی نسبت به هزینه‌های علی الحساب، می توانند با استفاده از امکان شارژینگ آنلاین سامانه صورت‌حساب همراه اول، از این شبکه‌ها استفاده کنند.

گفتنی است، امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

تلاش همراه اول برای پوشش گسترده رومینگ

البته همراه اول پیش از این نیز در حوزه رومینگ خدمات قابل توجهی در اختیار کاربران خود قرار داده بود. همراه اول با ارتقای پهنای باند خدمات رسانی و افزایش تعداد کریرهای ارتباطی برای انتقال ترافیک، در کنار جلسات هماهنگی و آمادگی با تمامی اپراتورهای عراقی و همچنین وزارت اتصالات عراق، تمامی سعی خود را در راستای ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب برای زائران ایرانی کرد.

البته توافقات جدید همراه اول با اپراتورهای خارجی در حوزه رومینگ جهانی و پوشش رومینگ 139 اپراتور در 85 کشور نیز منجر به دریافت خدمات گسترده‌تری برای کاربران همراه اول خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی