ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه ویدیویی اکوسیستم: شناسا در استارتاپ شب سرمایه‌گذاری کرد

مدیرعامل شناسا در گفتگویی اختصاصی با دیجیاتو اعلام کرد سرمایه‌گذاری چند ده میلیاردی را در استارتاپ شب که در حوزه گردشگری فعالیت دارد، انجام داده تا حضور خود را در بازار گردشگری پررنگ‌تر و البته به سمت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر حرکت کند.

در اولین برنامه «اکوسیستم»، با مدیرعامل گروه شناسا «حامد ساجدی» و هم‌موسس شب «طاها رضوی» صحبتی داشتیم تا با ابعاد این سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شویم. با دیجیاتو همراه باشید.

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

گروه شناسا که یک نهاد نوآوری در اکوسیستم استارتاپی ایران به حساب می‌آید، بخشی از کار خود را سرمایه‌گذاری جسورانه یا پر ریسک عنوان می‌کند. این شرکت تصمیم گرفته در استارتاپ شب که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کند؛ استارتاپی که مجموع ارزش خانه‌ها و ویلاهایی که در پلتفرم خود دارد به حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

شناسا از بدو آغاز فعالیت خود تاکنون روی بیش از ۸۰ استارتاپ سرمایه‌گذاری مستقیم انجام داده. این گروه سرمایه‌گذاری، هدف خود را ارتقای سطح کیفی زندگی مردم عنوان کرده و این کار را از طریق سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌هایی که به هدف این گروه نزدیک هستند انجام می‌دهد.

استارت‌آپ شب

یکی از همین استارتاپ‌ها شب است که در حوزه گردشگری و اجاره خانه و اقامتگاه فعالیت می‌کند. شب کار خود را از سال ۹۶ شروع کرده و اکنون نزدیک به ۱۸ هزار خانه و اقامتگاه در پلتفرم خود دارد. شب به دیجیاتو اعلام کرد که حدود ۱۰ درصد از بازار رزرو اتاق و ویلا به صورت آنلاین صورت می‌‌گیرد که یک چهارم این تقاضا توسط شب پاسخ داده می‌شود.

شب به دیجیاتو می‌گوید تاکنون ۵۵۰ هزار کاربر داشته و این رقم پس از دریافت این سرمایه، بیشتر هم خواهد. هم‌موسس این استارتاپ اعلام می‌کند که به دنبال جاه‌طلبی‌های بیشتری است و مسافرینی که از این سرویس برای رزور آنلاین اقامتگاه استفاده می‌کنند، به زودی امکانات بیشتری پیش روی خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.