ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا مشخصات دوربین و باتری موتو اج X30 را اعلام کرد

پوستر به اشتراک گذاشته شده از موتو اج X30 از معرفی این گوشی هوشمند با دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی خبر می‌دهد. موتو اج X30 قرار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

پوستر به اشتراک گذاشته شده از موتو اج X30 از معرفی این گوشی هوشمند با دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی خبر می‌دهد.

موتو اج X30 قرار است در تاریخ 18 آذرماه (9 دسامبر) در چین معرفی شود و به احتمال زیاد می‌‌تواند لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل یک 1 را از آن خود کند. حالا موتورولا برخی مشخصات این گوشی هوشمند جدید را تایید کرده است.

مشخصات موتو اج X30

همانطور که در پوسترهای به اشتراک گذاشته شده توسط این برند مشاهده می‌شود، موتو اج X30  از دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پنل پشتی این موبایل جدید نیز دو دوربین 50 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. براساس گزارش‌های قبلی، دوربین‌های دوگانه 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرند.

همچنین موتو اج X3 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند. روز قبل نیز اولین تصویر رسمی و جزئیات نمایشگر موتورولا موتو اج X30 منتشر شد.

نمایشگر موتو اج X30 از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، گواهی +HDR و یک میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد. تصویری از موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد موبایل جدید از روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر و حاشیه‌‌های متقارن در قسمت بالا و پایین نمایشگر بهره خواهد برد.

به‌علاوه، اطلاعات مرجع TENAA فاش کرده که پرچمدار موتورولا با ۶، ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. رئیس واحد موبایل موتورولا قبلا گفته بود که این گوشی در جلو و عقب از محافظ گوریلا گلس استفاده می‌کند و به رابط کاربری My UX 3.0 مجهز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۸ آذر ۱۴۰۰

    اوووه دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی! 😵

مطالب پیشنهادی