ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چین لینک
تکنولوژی

اریک اشیمت مدیر عامل سابق گوگل به شرکت چین‌لینک پیوست

اریک اشمیت مدیر عامل سابق گوگل و عضو سابق هیئت مدیره اپل، تحت عنوان «مشاور استراتژیک» به شرکت Chainlink پیوست. چین لینک در ماه‌های اخیر حضور کم‌رنگی در بازار رمزارزها داشته و LINK توکن اصلی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

اریک اشمیت مدیر عامل سابق گوگل و عضو سابق هیئت مدیره اپل، تحت عنوان «مشاور استراتژیک» به شرکت Chainlink پیوست. چین لینک در ماه‌های اخیر حضور کم‌رنگی در بازار رمزارزها داشته و LINK توکن اصلی آن در حال حاضر حدود ۶۱ درصد از بالاترین سطح خود فاصله دارد.

حضور عضو سابق هیئت مدیره اپل در چین لینک

اشمیت از چین لینک به عنوان «یک عنصر مخفی برای شکوفا کردن قدرت پلتفرم‌های قرارداد هوشمند» توصیف کرده است. Chainlink نیز در بیانیه مطبوعاتی خود اشاره کرد که اشمیت قرار است به این تیم برای ساخت دنیایی کمک کند که توسط واقعیت تغذیه می‌شود.

چین لینک

چین لینک یک پروژه اوراکل است که داده‌های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند ارائه می‌کند. از زمان راه‌اندازی این پروژه در سال ۲۰۱۷، به بخش مهمی از اکوسیستم DeFI تبدیل شده و بسیاری از پروژه‌های پیشرو ساخته شده بر اساس اتریوم و سایر بلاک‌چین‌ها را تغذیه می‌کند. اپراتورهای گره آن از جمله شرکت تی-سیستمز متعلق به دویچه تلکوم، سوئیس‌کام و آسوشیتد پرس در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیارد دلار دارایی دیجیتال تامین می‌کنند.

«سرگئی نظروف» یکی از بنیانگذاران چین‌لینک گفت که تجربه اشمیت در راس یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فناوری بزرگ، او را به یک مهره قدرتمند برای تیم پروژه تبدیل می‌کند. او در این رابطه توضیح داد:

شبکه‌های بلاک‌چین و اوراکل‌های چین‌لینک در نقطه عطف مهمی از نظر رشد قرار دارند. تجربه و بینش اریک برای ساخت پلتفرم‌های نرم‌افزاری جهانی برای نوآوری‌های نسل بعدی بسیار ارزشمند خواهند بود زیرا ما به توسعه‌دهندگان و موسسات کمک می‌کنیم تا عصر جدیدی از عدالت و شفافیت اقتصادی را آغاز کنند.

اشمیت از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیر عامل گوگل فعالیت داشت و تاثیر زیادی روی پیشرفت این شرکت تا به امروز داشته است. گوگل تحت رهبری او، با ارزش ۲۳ میلیارد دلاری  به شرکت سهامی عام تبدیل شد و محصولاتی مانند جیمیل و کروم را برای کاربران عرضه کرد.

چین‌لینک علیرغم حضور رو به رشد خود در اکوسیستم DeFi، سال نسبت آرامی داشته است. توکن اصلی این شرکت که با نام LINK شناخته می‌شود، هم اکنون با قیمت ۲۰.۵۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد افزایش یافته است اما همچنان حدود ۶۱ درصد با بیشترین میزان خود فاصله دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی