ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
تکنولوژی

گلکسی S22 احتمالا با قیمتی برابر با نسل قبلی روانه بازار می‌شود

نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی S22 و S22 پلاس پیش از رونمایی رسمی گواهی FCC را دریافت کردند و جزئیاتی درباره قیمت آن‌ها فاش شده است. مشخصات گوشی منتسب به گلکسی S22 با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی S22 و S22 پلاس پیش از رونمایی رسمی گواهی FCC را دریافت کردند و جزئیاتی درباره قیمت آن‌ها فاش شده است.

مشخصات گوشی منتسب به گلکسی S22 با شماره SM-S901U در پایگاه داده FCC مشاهده شده اما جزئیات زیادی درباره آن فاش نکرده است. اسناد ارائه شده نشان می‌دهد که این گوشی از فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi 802.11 a/n/ac/ax به همراه بلوتوث، NFC، 5G و LTE پشتیبانی خواهد کرد که تا حد زیادی قابل حدس بودند. علاوه بر این، پرچمدار آینده سامسونگ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات گلکسی S22 پلاس نیز با شماره مدل SM-S906U فاش شده که از باتری با شماره مدل EB-BS906ABY بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد این شماره مدل به باتری ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره دارد.

قیمت احتمالی گلکسی S22

علاوه بر این، در گزارش دیگری عنوان شده که سامسونگ نسل جدید پرچمدارهای خود را با قیمتی مشابه نسخه‌های قبلی روانه بازار خواهد کرد. طبق این گزارش، قیمت پایه نسخه استاندارد این سری از ۸۰۰ دلار آغاز می‌شود. نسخه استاندارد گلکسی S21 اوایل سال میلادی جاری با قیمت ۷۹۹ دلار فروش خود را آغاز کرده بودند.

رسانه‌های کره‌ای عنوان کرده بودند که سامسونگ قصد دارد ۱۴ میلیون دستگاه گلکسی S22 را به همراه ۸ میلیون S22 پلاس و ۱۱ میلیون S22 اولترا روانه بازار کند. بنابراین تعیین قیمت مناسب برای نسخه استاندارد این سری می‌تواند بسیار مهم باشد تا غول فناوری به اهداف خود دست پیدا کند.

علاوه بر این، سامسونگ در حال کار روی گوشی دیگری تحت عنوان گلکسی S21 FE است که گزارش شده بود با قیمت ۶۹۹ دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی در اوایل ماه ژانویه به صورت رسمی معرفی و عرضه شود.

اگر گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده صحت داشته باشند، سامسونگ در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. با این وجود، زمان عرضه سری گلکسی S22 هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و باید منتظر ارائه اخبار رسمی بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی