ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدید ریلمی GT 2 پرو از دوربین زیر نمایشگر آن خبر می‌دهد

ریلمی GT 2 پرو احتمالا لوکس‌ترین محصول این شرکت است و شایعات اخیر نشان از مشخصات چشم‌گیری بهره خواهد برد. یکی از ویژگی‌های گوشی جدید ریلمی دوربین زیر نمایشگر آن است. ریلمی GT 2 پرو ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

ریلمی GT 2 پرو احتمالا لوکس‌ترین محصول این شرکت است و شایعات اخیر نشان از مشخصات چشم‌گیری بهره خواهد برد. یکی از ویژگی‌های گوشی جدید ریلمی دوربین زیر نمایشگر آن است.

ریلمی GT 2 پرو علاوه بر مشخصات عالی، طراحی غیر عادی را نیز خواهد داشت. به تازگی یک تصویر از نمایشگر گوشی جدید ریلمی منتشر شده و دوربین زیر نمایشگر آن را به نمایش می‌گذارد. اوپو رفته رفته در حال آوردن فناوری‌های روز به گوشی‌های خود است و حالا شاهد نتیجه سال‌ها تحقیق و توسعه این شرکت چینی خواهیم بود.

در حال حاضر تنها یک تصویر از این محصول منتشر شده است. فعلا نمی‌توان به طور قطع ویژگی خاصی را از روی این عکس مشاهده کرد، اما قطعا دوربین سلفی از نوع زیر نمایشگر خواهد بود. به گفته منبع این تصویر، گوشی جدید ریلمی در دو مدل معرفی و روانه بازار می‌شود که هردو آن‌ها به نمایشگر +QHD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شوند. البته به گفته این منبع تنها یکی از این دو مدل از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد و مدل دیگر با حفره‌ای در نمایشگر راهی بازار می‌شود.

ظاهرا اوپو به زودی اطلاعیه‌های بیشتری در مورد گوشی جدید خود منتشر می‌کند. بنابراین زمان زیادی طول تا مشخص شدن این موضوع فاصله نداریم. ریلمی هنوز مشخصات گوشی GT 2 پرو را فاش نکرده است، اما اطلاعات گزارش شده قبلی نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا به همراه رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۲، حافظه رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و نمایشگر امولد ۶.۵۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد.

در مورد زمان عرضه ریملی GT 2 پرو نیز انتظار می‌رود این گوشی سال آینده راهی بازار شود. شایعات همچنین به قیمت ۶۲۵ دلاری آن در بازار داخلی چین اشاره می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی