ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتساپ
تکنولوژی

واتساپ از راه اندازی آزمایشی کیف پول دیجیتال Novi خبر داد

واتساپ به صورت آزمایشی و برای تعداد محدودی از کاربران ایالات متحده، کیف پول دیجیتال Novi را راه اندازی کرد که کاربران می‌توانند از طریق آن با استیبل کوین USDP (دلار پکسوس سابق) تراکنش‌های خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

واتساپ به صورت آزمایشی و برای تعداد محدودی از کاربران ایالات متحده، کیف پول دیجیتال Novi را راه اندازی کرد که کاربران می‌توانند از طریق آن با استیبل کوین USDP (دلار پکسوس سابق) تراکنش‌های خود را انجام دهند.

بر اساس اعلام وب‌سایت Novi، در ویژگی جدید واتساپ، پرداخت‌ها مانند ارسال هر فایل دیگری عمل می‌کند و کاربران گوشی‌های اندروید از طریق آیکون «گیره کاغذ» و کاربران گوشی‌های iOS از طریق «آیکون +» به گزینه جدیدی تحت عنوان Payment دسترسی پیدا خواهند کرد.

واتساپ

دریافت و پرداخت رمزارز در واتساپ با کیف پول Novi

در سایت این کیف پول همچنین عنوان شده که هیچ کارمزدی برای ارسال یا دریافت پول و هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات ارسال پرداخت وجود ندارد. همچنین پرداخت‌های این بخش به صورت آنی انجام می‌شوند.

نسخه آزمایش Novi ابتدا در ایالات متحده و گواتمالا در دسترس بود اما وب‌سایت WABetaInfo در گزارش خود اشاره می‌کند که کاربران گواتمالا به ویژگی جدید پرداخت واتساپ دسترسی پیدا نکرده‌اند و آن‌ها از اپلیکیشن مستقل آن استفاده کنند. همچنین ویژگی پرداخت واتساپ هم اکنون به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه شده است.

ویژگی جدید واتساپ در طرح‌های رمزارز پرطرفدار فیسبوک ریشه دارد که به طور رسمی در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند. در آن زمان، فیسبوک قصد داشت رمزارزی به نام لیبرا را توسعه و راه‌اندازی کند که به جای هر ارز خاص، به سبدی از دارایی‌های کم نوسان متصل شود. این ارز با یک کیف پول دیجیتالی توسعه یافته توسط فیسبوک به نام Calibra ادغام می‌شود و کل سیستم برای ارائه راهی برای ارسال پول در سراسر جهان با کارمزد کمتر نسبت به روش‌های سنتی طراحی شده است.

برنامه‌های واتساپ برای پشتیبانی از کیف پول رمزارزی Novi از ماه گذشته اعلام شده بود و متا در ماه‌های گذشته اعلام کرده بود که تمام سرویس‌های پرداخت و مالی خود را به زیر برند Novi خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی