ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرکل دیجی‌کالا جت: در آینده نزدیک وارد حوزه سفارش آنلاین غذا خواهیم شد

مدیرکل دیجی‌کالا جت اعلام کرد که در نقشه راه آن‌ها سفارش آنلاین غذا وجود دارد و به زودی این سرویس نیز در کنار سایر سرویس‌ها در دیجی‌کالا جت راه‌اندازی خواهد شد. «حمیدرضا پاکروان»، مدیرکل دیجی‌کالا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۰

مدیرکل دیجی‌کالا جت اعلام کرد که در نقشه راه آن‌ها سفارش آنلاین غذا وجود دارد و به زودی این سرویس نیز در کنار سایر سرویس‌ها در دیجی‌کالا جت راه‌اندازی خواهد شد.

«حمیدرضا پاکروان»، مدیرکل دیجی‌کالا جت در رویداد برخط ایران که در آن از محصول دیجی‌کالا جت به صورت رسمی رونمایی شد، اعلام کرد که در تهران، اصفهان، مشهد و کرج فعالیت خود را آغاز و 17 جت‌مارت را در این نقاط فعال کردند.

به گفته او جت مارت‌ها در واقع فروشگاه‌های فروش محصولات هستند که مشتری فیزیکی ندارند و فقط برای فروش آنلاین در نظر گرفته شده‌اند.

او در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا قصد دارند در دیجی‌کالا جت وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده و رسما رقابت با اسنپ‌فود را آغاز کنند یا خیر، گفت:

«اساسا جذابیت مسأله سرویس فروش آنلاین غذا در سرویس‌های On-Demand بسیار بالاست و در دنیا نیز این موضوع ترند است اما ما با زاویه دیگری کار را شروع کردیم و تمرکز خودمان را در سرویس دیگری گذاشتیم تا کار را متفاوت شروع کنیم.»

پاکروان در ادامه تاکید کرد که سفارش آنلاین غذا در برنامه راه آینده آن‌ها وجود دارد و پیش از آن نیز سرویس های دیگری در دیجی کالا جت راه اندازی خواهد شد: « پیش از آن سرویس های دیگری هم در جت وجود خواهد داشت و قطعا ما در مورد ورود به حوزه رستوران‌ها هم کارهایی داریم و به آن فکر کردیم.»

پاکروان در ادامه به دیجیاتو گفت که در حال حاضر محصولات دیجی‌کالا جت در حال گسترش هستند:

«محصولات به جز کالاهای سوپرمارکتی زیاد شده و در حال حاضر مواردی چون کافه‌ها در این پلتفرم فعال هستند. به زودی میوه‌فروشی و سبزی‌فروشی‌ها نیز در دیجی‌کالا جت فعال خواهند شد. در زمینه آرایشی و زیبایی و محصولات سلامت نیز به زودی کارهایی خواهیم کرد و قصد همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال در این عرصه‌ها را داریم تا به زودی به سرویس جت اضافه شوند.»

او تاکید کرد فعالیت در دارک‌استورها یا همان جت‌مارت‌های خود دیجی‌کالا نیز گسترده شده و این موارد محدود به دارک‌استورهای سوپرمارکتی نخواهند بود و جت‌مارت‌ها هم به زودی متنوع خواهند شد: «با توجه به گسترده شدن سبد محصولات در این سرویس قصد داریم فعالیت متفاوتی برای جت‌مارت‌ها بیافرینیم و به زودی جت‌مارت‌ها با کارایی‌های متفاوت خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • expert_developer
    expert_developer | ۲۳ آذر ۱۴۰۰

    کلا توی ایران رسم شده هرکی یک کسب و کار اینترنتی سودده راه انداخت از اسم و اعتبار و سرمایه اش استفاده کنه برای ورود به تمام زمینه هایی که یک پولی توش هست. اون از اسنپ که دیگه اپ (یا به قول خودشون سوپر اپ) اش داره منفجر میشه از بس سرویسهای مختلف اضافه کرده. این هم از دیجیکالا که داره به همون سمت میره.
    به خدا توی سرویس اصلی خودتون هم کلی از ظرفیت بازار باقی مونده که می تونید بدست بیارید. کافیه کیفیت خدماتتون رو بهتر کنید و یه کم نوآوری به خرج بدین تا مشتریهاتون چند برابر بشن.

  • noisymind
    noisymind | ۲۲ آذر ۱۴۰۰

    شما بیا همون سرویس مزخرفت رو درست کن نمیخواد وارد عرصه دیگه بشی!

مطالب پیشنهادی