ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی تاشوی هواوی P50 پاکت ۲ دی ماه معرفی می‌شود

هواوی با انتشار پوستری اعلام کرد که ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) مراسمی برگزار خواهد کرد تا از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کند. این دستگاه با نام هواوی P50 پاکت احتمالا دستگاهی تاشو با ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

هواوی با انتشار پوستری اعلام کرد که ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) مراسمی برگزار خواهد کرد تا از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کند. این دستگاه با نام هواوی P50 پاکت احتمالا دستگاهی تاشو با طراحی جدید خواهد بود.

مراسم رونمایی از هواوی P50 پاکت ۲ دی ماه ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود. در پوستر این مراسم می‌توانیم موبایلی با طراحی تاشو را ببینیم که سمت راست آن به رنگ طلایی و سمت چپ به رنگ خاکستری دیده می‌شود. فعلا اطلاعات دیگری درباره این گوشی ارائه نشده است.

با توجه به این دو رنگ، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که P50 پاکت را در دو رنگ طلایی و خاکستری ببینیم. این گوشی احتمالا همان محصولی است که با نام هواوی میت V در شایعات حاضر شده و ظاهری شبیه گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد داشت.

هواوی P50 پاکت با طراحی صدفی از راه می‌رسد

تصاویری که اخیرا از کاور این گوشی لو رفته موبایلی با طراحی صدفی را نشان می‌دهد که در قاب عقب ماژولی دایره‌ای شکل برای دوربین دارد. این ماژول شبیه ماژول دوربین هواوی P50 است و با توجه به نام دستگاه طبیعی است که چنین طراحی نزدیکی برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد.

تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره قابلیت‌ها و مشخصات هواوی P50 پاکت منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که هرچه بیشتر به تاریخ این رویداد نزدیک شویم، گزارش‌ها و پوسترهای بیشتری از این دستگاه به سطح اینترنت راه پیدا کند. از آن‌جایی که بازار گوشی‌های تاشو روزبه‌روز جذاب‌تر می‌شود، باید ببینیم هواوی چه برنامه‌ای برای ما تدارک دیده و چگونه می‌خواهد نظر مثبت مخاطبان را جلب کند.

هواوی قرار است ۲ دی ماه در کنار موبایل تاشوی خود از چند محصول از جمله ساعت هوشمند واچ D هم پرده بردارد. این ساعت هوشمند با سیستم عامل هارمونی به بازار می‌آید و قابلیت ثبت فشار خون دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • JAHANGIRI
    JAHANGIRI | ۲۵ آذر ۱۴۰۰

    فکر میکنم دو رنگ خاکستری و طلایی به معنی نسخه های معمولی و طلایی این دستگاه ها مربوط میشه تا اینکه منظور رنگ دستگاه ها باشه👍❤

مطالب پیشنهادی