ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

وزیر ارتباطات: بیشترین شکایات مردمی از کیفیت خدمات اپراتورهای همراه و ثابت است

وزیر ارتباطات در آخرین پست اینستاگرامی خود با بیان اینکه بیشترین ارتباط را از طریق پیامک با مردم داشته است، از دریافت نزدیک به ده هزار پیامک در 100 روز گذشته خبر داده که شکایت ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

وزیر ارتباطات در آخرین پست اینستاگرامی خود با بیان اینکه بیشترین ارتباط را از طریق پیامک با مردم داشته است، از دریافت نزدیک به ده هزار پیامک در 100 روز گذشته خبر داده که شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه بیشترین میزان پیامک را به خود اختصاص داده است.

«عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود به اعلام جزئیات این پیامک‌ها نیز پرداخته است.

شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها به ترتیب با 20، 17 و 16 درصد، بیشترین تعداد پیام‌ها را بر اساس آمار منتشر شده توسط اینستاگرام «عیسی زارع‌پور» به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که 18 درصد از پیامک‌های دریافتی از طریق شماره اعلام شده وزیر ارتباطات صرفا گپ‌وگفت صمیمی اعلام شده است.

شکایت از اپراتورهای تلفن همراه که 20 درصد از پیامک‌ها را شامل می‌شود. در این دسته از شکایت‌ها 40 درصد شامل شکایت‌های مربوط به مخابرات است که به ترتیب مربوط به عدم واگذاری تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس، قطع تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده و تاخیر در راه‌اندازی سرویس اینترنت است.

هم چنین بعد از مخابرات، همراه اول با 30 درصد شکایت، ایرانسل با 25 درصد شکایت بیشترین میزان شکایت را به خود اختصاص داده‌اند. در این ردیف از شکایات 5 درصد هم به سایر اپراتورها از جمله صبانت، شاتل و های‌وب رسیده است.

درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقا کیفیت در روستاها

توسعه پوشش اینترنت و ارتقا کیفیت در روستاها 16 درصد از شکایات پیامکی به وزیر را به خود اختصاص داده است. در این بین 85 درصد شکایات مربوط به اینترنت و پوشش همراه روستایی است و پوشش جاده‌ای، تلفن ثابت روستایی و پوشش ارتباطات شهری، هر کدام 5 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

انتقاد و شکایت مردم از خدمات پست

13 درصد از انتقادات و شکایات پیامک شده مردم به شماره اعلام شده از طرف وزیر ارتباطات نیز بر انتقاد و شکایت مردم از خدمات پست و درخواست‌های پرسنل متمرکز شده است. در این ردیف هم رفع مشکل منابع انسانی از قبیل افزایش حقوق، رفع مشکل نیروهای شرکتی، تبدیل وضعیت اعمال ضریب مناطق مرزنشین، مفقود شدن بسته‌های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته‌های مرسوله بیشترین پیامک را به خود اختصاص داده‌اند.

زارع پور همچنین در متن این پست اینستاگرامی خود اعلامر کرده: «موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخشهای ذیربط ارجاع دادم و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال‌کنندگان پیام برسانند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی