ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازگشت کارمندان اپل به دفاتر به تعویق افتاد؛ کمک هزینه دورکاری ۱۰۰۰ دلاری

مدیرعامل اپل به دلیل شرایط همه گیری کرونا از به تعویق افتادن برنامه بازگشت کارمندان به دفاتر کاری تا زمانی نامعلوم خبر داد. به همه کارمندان کمک هزینه 1000 دلاری دورکاری پرداخت می‌شود. در حالی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

مدیرعامل اپل به دلیل شرایط همه گیری کرونا از به تعویق افتادن برنامه بازگشت کارمندان به دفاتر کاری تا زمانی نامعلوم خبر داد. به همه کارمندان کمک هزینه 1000 دلاری دورکاری پرداخت می‌شود.

در حالی که قرار بود کارمندان اپل از فوریه سال آینده به صورت آزمایشی در دفاتر حاضر شوند، تیم کوک بار دیگر از به تعویق افتادن برنامه‌های این شرکت تا زمان نامشخصی خبر داد. علاوه بر این به تمام کارمندان اپل مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان کمک هزینه دوران دورکاری پرداخت می‌شود.

به گفته «مارک گورمن» از بلومبرگ و «زوئی شیفر» از NBC News، اپل تاریخ بازگشت کارمندان به دفاتر را یک بار دیگر تا زمان نامشخصی به تعویق انداخته است. تیم کوک، مدیر عامل غول فناوری مستقر در کوپرتینو، با ارسال ایمیلی به کارکنان شرکت علاوه بر اطلاع رسانی درباره این تاخیر توضیح داد که تاریخ بازگشت به کار آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

شیوع دوباره کرونا برنامه‌های اپل را به تعویق انداخت

به گفته گورمن، کوک همچنین اعلام کرد که اپل به تمام کارمندان این شرکت مبلغ ۱۰۰۰ دلار پاداش خواهد تا بتوانند از آن به عنوان «نیازهای کار از خانه» خود استفاده کنند. «نیک لیهی» سخنگوی اپل نیز پاداش ۱۰۰۰ دلاری این شرکت را تایید کرد و به نظر می‌رسد تمام کارمندان، از جمله نیروهای خرده فروشی نیز واجد شرایط دریافت آن هستند.

تاخیر بازگشت به دفاتر اپل در حالی اعلام می‌شود که ویروس کرونا یک بار دیگر در حال شیوع پیدا کردن است و خبرهای زیادی درباره فراگیری گونه جدید امیکرون شنیده می‌شود. در ماه نوامبر اعلام شده بود که کارمندان قرار است از اول فوریه به صورت آزمایشی و به شیوه ترکیبی به دفاتر بازگردند. علاوه بر این، تاکنون چندین بار دیگر نیز، اپل برنامه‌های خود را به تعویق انداخته است و اکنون مشخص نیست.

هفته گذشته فروشگاه اپل استور تگزاس به دلیل ابتلای ۲۲ کارمند به کرونا موقتا تعطیل شد و غول فناوری در روزهای گذشته نیز سه خرده فروشی دیگر خود را به همین دلیل تعطیل کرده است. به همین منظور، کوپرتینویی‌ها استفاده از ماسک را در تمام فروشگاه‌های خرده فروشی ایالات متحده اجباری اعلام کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی