ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه اپل استور تگزاس به دلیل ابتلای ۲۲ کارمند به کرونا موقتا تعطیل شد

با وجودی که اپل سیاست‌های خاصی را در برخورد با بیماری کرونا در نظر گرفته، اما ابتلای ۲۲ کارمند فروشگاه اپل استور تگزاس به کووید-۱۹، باعث تعطیلی موقت آن شد. با اینکه سیاست‌های خاصی را ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

با وجودی که اپل سیاست‌های خاصی را در برخورد با بیماری کرونا در نظر گرفته، اما ابتلای ۲۲ کارمند فروشگاه اپل استور تگزاس به کووید-۱۹، باعث تعطیلی موقت آن شد.

با اینکه سیاست‌های خاصی را اپل در پیش گرفته، اما کووید-۱۹ میان کارکنان فروشگاه تگزاس شیوع پیدا کرده است.

به دلیل مثبت شدن تست ۲۲ نفر از کارکنان فروشگاه اپل در Southlake تگزاس، اپل این محل را به مدت چند روز تعطیل کرده است. به گزارش NBC ظاهرا تست ۴ نفر پس از فروش جمعه سیاه مثبت شده و سپس گسترش یافته است.

این کارکنان باید تا ده روز ایزوله شوند و قبل از بازگشت به کار دو روز بدون علائم داشته باشند. همه کارکنان باید قبل از بازگشت به کار آزمایش آنتی ژن کووید-۱۹ سریع انجام دهند. یکی از کارکنان گفته حفظ فاصله اجتماعی از قبل جمعه سیاه دشوار بوده. همچنین با اینکه برخی علائم خفیفی داشته‌اند، اما با این وجود به آن‌ها گفته شده که سرکار حاضر شوند.

اپل معمولا استانداردهای سخت گیرانه‌ای دارد و باید چه واکنشی به این گزارش‌ها نشان می‌دهد. کارکنان فروشگاه تگزاس اجازه مرخصی بدون تست مثبت کرونا را نداشته‌اند، اما ظاهرا کارکنان برداشت غلطی از این موضوع داشته‌اند.

حال رسانه NBC از اپل خواسته تا پاسخ خود را به این گزارش‌ها دهد. سخنگوی این شرکت گفته کارکنان از آزمایش منظم، ماسک، تجهیزات بهداشتی و مرخصی با حقوق برخوردار هستند. اپل در گذشته هم با اتهام برخورد نامناسب با کارکنان خرده فروشی از جمله متوقف کردن بازرسی‌ها مواجه شده بود.

البته عوامل متعددی در این مورد موثر هستند و صرف نظر از اینکه مدیران فروشگاه مسئول هستند یا خیر نگرانی‌های زیادی برای دست یابی به یک هدف فروش خاص وجود دارد. برای دست‌یابی به یک هدف فروش مدیران فروشگاه کارکنان بیمار را تا رسیدن به آن هدف در فروشگاه نگه می‌دارند. اپل در گذشته هم با چنین اتهاماتی مواجه بوده و به دلیل سخت گیری‌های زیاد برخی به وضعیت کارگران فاکسکان معترض بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی