ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اختلاف قیمت کارخانه بازار ایران‌خودرو آذر ۱۴۰۰
خودرو

برندگان طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو چقدر سود می‌کنند؟

در بیست و ششمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز آغاز شده ۷ خودرو تولیدی این گروه خودروسازی در دسترس متقاضیان قرار گرفته و جالب ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

در بیست و ششمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز آغاز شده ۷ خودرو تولیدی این گروه خودروسازی در دسترس متقاضیان قرار گرفته و جالب آنکه اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودروها در حداقل‌ترین حالت برابر با ۵۳ میلیون تومان است.

خودروهای ارائه شده در این طرح فروش شامل رانا پلاس، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، پارس پلاس TU۵، پارس سال، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تارا دستی است که از طریق قرعه‌کشی در بازار عرضه خواهند شد.

اگر شانس با ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح فروش فوق‌العاده همراه باشد آن‌ها بین ۵۳ تا ۱۶۶ میلیون تومان سود خواهند کرد. سودی که در کمتر بازاری می‌توان به آن دست یافت.

با توجه به مهلت سه ماهه تحویل خودروهای تولیدی ایران‌خودرو و با در نظر گرفتن اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودروها در آذر ماه سال ۱۴۰۰ سودی که برندگان این طرح فروش فوق‌العاده به ازای هر خودرو دریافت می‌کنند ماهانه بین ۱۷ تا ۵۵ میلیون تومان است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر لیست محصولات تولیدی ایران‌خودرو که در بیست و ششمین مرحله فروش فوق‌العاده این گروه خودروسازی عرضه شده و قیمت کارخانه و بازار این محصولات:

 قیمت کارخانهقیمت بازارسود این طرح
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۱۴۹۲۶۷۱۱۸
پارس سال TU5۱۷۱۳۳۷۱۶۶
پارس سال۱۶۴۲۷۷۱۱۳
۲۰۷ دستی پانوراما۲۳۳۳۷۰۱۳۷
رانا پلاس۲۱۲۲۶۵۵۳
تارا دستی۲۹۰۴۰۵۱۱۵
سورن پلاس۲۴۰۳۰۰۶۰

قیمت‌های ذکر شده در جدول فوق به میلیون تومان می‌باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی