ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«یک‌لینک» از سرویس جدیدی رونمایی کرد: تبدیل پست‌های اینستاگرام به دروازه خرید مشتری

«یک‌لینک»، ابزار تجمیع لینک در اینستاگرام از سرویس جدید خود برای لینک‌دار کردن پست‌های اینستاگرامی با نام «پست‌لینک» رونمایی کرد. «یک‌لینک»، سرویس جدیدی را برای نخستین بار در ایران، برای کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام و ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

«یک‌لینک»، ابزار تجمیع لینک در اینستاگرام از سرویس جدید خود برای لینک‌دار کردن پست‌های اینستاگرامی با نام «پست‌لینک» رونمایی کرد.

«یک‌لینک»، سرویس جدیدی را برای نخستین بار در ایران، برای کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام و فروشگاه های آنلاین در این شبکه اجتماعی ارائه داده که به کمک آن، می‌توان به نوعی پست‌های منتشر شده در پیج اینستاگرام را لینک‌دار کرد.

این گونه مشتریان کسب‌وکارهای اینستاگرامی می‌توانند راحت‌تر به محصول معرفی شده دسترسی داشته و در صورت نیاز آن را خریداری کنند.

یکی از نیازهای کسب وکارهای اینستاگرامی، هدایت کاربران به همان محصول یا خدمات گفته شده در پست‌های منتشر شده در پیج آن‌ها است. محدودیت‌های اینستاگرام در این زمینه سبب می‌شود که کاربران با مسیر دشواری برای اطلاع از جزییات یک محصول معرفی شده در پیج، ارتباط با فروشنده و خرید محصول مواجه باشند. از جمله این موارد می‌توان به پرسش از ادمین پیج در دایرکت یا مراجعه به سایت فروشنده و جستجو برای یافتن محصول مورد نظر اشاره کرد.

کاربران اینستاگرام به دلیل ماهیت این شبکه، نسبت به پیدا کردن محصول در میان ده‌ها محصول دیگر در سایت مقاومت زیادی نشان می‌دهند. به همین دلیل یک‌لینک در آذرماه امسال از سرویس جدید و متمایز خود با نام «پست‌لینک» رونمایی کرد.

پُست‌لینک ابزاری است که به کمک آن کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام می‌توانند به نوعی پست‌های اینستاگرام خود را لینک‌دار کرده و فروش اینستاگرام خود را تا چندین برابر افزایش دهند.

صاحبان کسب‌وکار بعد از ساختن یک‌لینک، با اضافه کردن بلوک پست‌لینک، می‌‌توانند به نوعی پست‌های اینستاگرام‌ خود را لینک دار کرده و داخل یک‌لینک خود در بایو اینستاگرام نمایش دهند. به این ترتیب، وقتی کاربر لینک بایو آن پیج را باز می‌کند، شِمایی از همان پست‌های اینستاگرام را مشاهده می‌کند و با کلیک روی هر پست، دقیقا به همان محصول یا مطلب در سایت آن کسب‌وکار هدایت می‌شود .

علاوه بر کسب وکارها، استفاده از این سرویس برای کاربران اینستاگرام نیز مزایای مخصوص به خود را دارد و سبب می شود که بتوانند با کمترین کلیک و در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتر در خصوص محصول معرفی شده در پیج را به دست آورده و در صورت نیاز آن محصول را بدون نیاز به ارتباط با ادمین پیج خریداری کنند.

کسب و کارها، همچنین می توانند با استفاده از تگ‌های پست‌لینک، بخشی از محصولات خود را پررنگ‌تر نمایش دهند. به عنوان مثال محصولات جدید، تخفیف‌دار یا پرفروش خود را مشخص کنند تا فالوئرها، بهتر به سمت محصول مورد نظر خود هدایت شوند.

ساخت پست‌لینک کاملا رایگان بوده و هر پیج می تواند به صورت محدود از قابلیت به‌روزرسانی پست‌ها استفاده کند. با دکمه «به‌روزرسانی»، جدیدترین پست‌های اینستاگرام و با دکمه «نمایش بیشتر»، پست‌های قدیمی‌تر کسب وکار نیز می توانند نمایش داده ‌‌شوند

لازم به ذکر است که یک لینک ابزاری است که به کمک آن مشتریان بالقوه کسب وکارهای اینستاگرامی، می‌توانند تنها با یک لینک ثابت، به تمام لینک‌های مورد نیاز کسب‌وکار دسترسی داشته و کسب وکارها نیز می‌توانند تمامی لینک‌های ارتباطی را تنها در یک‌ لینک تجمیع کنند.

همچنین به کمک گزارش‌های پیشرفته‌ای که در پنل یک‌لینک ارائه می‌شود، می‌توانند رفتار کاربران خود را به خویی تحلیل کنند. یک لینک یکی از شرکت های فعال در زمینه تجمیع لینک در اینستاگرام است که به تازگی از سرویس جدید خود با نام پست لینک برای لینک دار کردن پست های اینستاگرام رونمایی کرده است.

یک لینک ابزاری کاملا رایگان بوده و به کمک آن هر پیج اینستاگرامی شامل کسب‌وکارها، اینفلوئنسرها، بلاگرها و حتی پیج‌های شخصی می‌توانند لینک اختصاصی خود را ایجاد کرده و در این لینک ثابت، تمام راه‌های ارتباطی خود همچون شماره تماس، ایمیل، واتس‌اپ، تلگرام، فیس‌بوک، کلاب‌هاوس، لینکدین، یوتیوب و… را در اختیار کاربران قرار دهند.

محتویات این لینک، هر زمان که صاحب پیج بخواهد و بنابر نیاز‌های مختلف، می‌تواند تغییر کند. تغییرات مختلفی از جمله عکس، متن معرفی، ویدئو، شمارنده معکوس، لینک سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، لوکیشن، شماره تماس، ایمیل، رنگ قالب، سؤالات پرتکرار، فید RSS، مسیریابی، لینک مستقیم به یوتیوب و… از جمله امکاناتی است که یک لینک در اختیار کسب وکارهای اینستاگرامی و بلاگرها قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mojtaba Noore
    Mojtaba Noore | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    سلام... مفیدوسازنده هستش

  • شقایق زارعی
    شقایق زارعی | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    ای کاش آدرسشو هم مینوشتید ولی. https://yek.link/

  • شقایق زارعی
    شقایق زارعی | ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    ابزار جالبیه و میتونین ورودی به سایت رو از سوشال مدیا بیشتر کنید.

مطالب پیشنهادی