ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Daimler Mercedes-Benz
خودرو

پاداش 200 میلیونی کارمندان مرسدس بنز آلمان؛ قدردانی به دلیل سخت‌کوشی در دوران کرونا

دایملر یکی از شرکت‌هایی است که به خوش‌رفتاری با کارکنان خود شهرت دارد. این کمپانی جزو معدود خودروسازانی بود که به خاطر مشکلات معیشتی ناشی از کرونا در سال ۲۰۲۰، به پرسنل خود کمک هزینه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵

دایملر یکی از شرکت‌هایی است که به خوش‌رفتاری با کارکنان خود شهرت دارد. این کمپانی جزو معدود خودروسازانی بود که به خاطر مشکلات معیشتی ناشی از کرونا در سال ۲۰۲۰، به پرسنل خود کمک هزینه مالی اعطا کرد. حالا با نزدیک شدن به پایان سال این شرکت تصمیم گرفته با اهدای پاداشی قابل توجه، از زحمات کارمندانش قدردانی کند.

Geely Chairman Becomes Largest Single Shareholder At Daimler (2)

بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی که دایملر اخیرا منتشر کرده، به هر یک از کارکنان این شرکت آلمانی پاداش ۶ هزار یورویی (معادل ۶۷۶۰ دلار یا تقریبا 200 میلیون تومان) اعطا خواهد شد. البته این پاداش افرادی را در بر می‌گیرد که در خاک آلمان برای دایملر کار می‌کنند.

اگرچه گزارش مالی دایملر برای سال ۲۰۲۱ هنوز منتشر نشده، ولی این شرکت با وجود بحران‌های مربوط به ویروس کرونا و همچنین کمبود شدید تراشه، حتما سود زیادی را کسب کرده است.

آنطور که مرسدس بنز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اصلی دایملر اعلام کرده، حدود ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل این برند لوکس مشمول دریافت پاداش دایملر هستند. به گفته این کمپانی، پاداش آنها همراه با حقوق ماه فوریه ۲۰۲۲ پرداخت خواهد شد.

مدیر منابع انسانی و عضو هیئت مدیره دایملر یعنی خانم سابین کولیسن (Sabine Kohleisen) در اظهارنظری جالب دستاوردهای این کمپانی را حاصل یک کار تیمی توصیف کرده و به تمجید و تحسین تمامی عوامل و تعهد کاری آنها پرداخته است.

بد نیست اشاره کنیم از ابتدای سال تا پایان ماه سپتامبر، مرسدس بنز موفق به فروش 1,617,508 خودرو در سرتاسر جهان شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد سه درصدی حکایت دارد.

از میان مدل‌های مختلف این کمپانی نسل جدید S کلاس جز موفق‌ترین‌ها بوده و در ۹ ماهه گذشته ۶۲ هزار و ۳۰۶ دستگاه از آن به فروش رسیده است. این رقم نیز در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال قبل به میزان بسیار چشمگیر ۴۵% افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Capitan.m
    Capitan.m | ۲۹ آذر ۱۴۰۰

    فقط میتونم بگم
    افسوس به حال ما......

مطالب پیشنهادی