ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین اصلی گلکسی S22 اولترا احتمالا قابلیت عکاسی ماکرو خواهد داشت

اگرچه گفته می‌شود گلکسی S22 اولترا از دوربین مشابه نسل قبل خود بهره می‌برد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد قابلیت‌هایی مانند عکاسی ماکرو را به دوربین اصلی آن اضافه کند. قابلیت‌های دوربین اصلی گلکسی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اگرچه گفته می‌شود گلکسی S22 اولترا از دوربین مشابه نسل قبل خود بهره می‌برد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد قابلیت‌هایی مانند عکاسی ماکرو را به دوربین اصلی آن اضافه کند.

قابلیت‌های دوربین اصلی گلکسی S22 اولترا

Ice Universe که در گذشته ادعا کرده بود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا به علت پردازشگر بهبودیافته اگزینوس ۲۲۰۰ (یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱) کیفیت بسیار بالاتری خواهد داشت، اکنون در توییتر خود جزئیات بیشتری را فاش کرده است. به گفته او سامسونگ در این گوشی برای بهبود کیفیت تصاویر از هوش مصنوعی کمک گرفته تا جزئیات، رنگ‌ها و روشنایی عکس‌ها را بیشتر بهبود دهد. ظاهرا او برخی نمونه‌های دوربین این گوشی را مشاهده کرده که البته آن‌ها را به اشتراک نگذاشته است.

دوربین اصلی گلکسی S22 اولترا

علاوه بر این، وبسایت کره‌ای ITmaterial با استناد به برخی کدهای برنامه‌نویسی کشف شده، در گزارشی عنوان می‌کند گلکسی S22 اولترا از ویژگی شبیه به «حالت ماکرو» بهره خواهد برد که Detail enhancer (تقویت کننده جزئیات) نام دارد تا کاربران با استفاده از دوربین اصلی بتوانند از نمای نزدیک عکاسی کنند.

با این وجود می‌توان احتمال داد گوشی‌های قدیمی غول فناوری کره‌ای که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند نیز در آینده از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود به این قابلیت مجهز شوند.

پرچمدار آینده سامسونگ طبق گزارش‌ها از همان ماژول چهارگانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که نسخه بهبودیافته سنسور HM3 محسوب می‌شود. در کنار آن نیز سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض گلکسی S21 اولترا و دو سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو جدید سونی (با زوم ۱۰ و ۳ برابری) قرار می‌گیرند.

هرچند سامسونگ در گلکسی S22 و S22 پلاس از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده نمی‌کند، اما این گوشی‌ها برخلاف نسخه اولترا یا نوت از دوربین جدیدی بهره خواهند برد. برای آشنایی کامل با مشخصات کامل پرچمدارهای آینده سامسونگ نباید مدت زمان زیادی انتظار بکشیم چرا که احتمالا در فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی