ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر شیائومی ۱۲ از دیسپلی‌میت امتیاز +A گرفت

شیائومی پس از اعلام تاریخ معرفی پرچمدارهای آینده‌اش، حالا علاقه‌مندان را با ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کند. مدیرعامل شیائومی، «لی جون» با انتشار پوستری از کسب امتیاز +A توسط نمایشگر شیائومی ۱۲ در بررسی دیسپلی‌میت خبر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

شیائومی پس از اعلام تاریخ معرفی پرچمدارهای آینده‌اش، حالا علاقه‌مندان را با ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کند. مدیرعامل شیائومی، «لی جون» با انتشار پوستری از کسب امتیاز +A توسط نمایشگر شیائومی ۱۲ در بررسی دیسپلی‌میت خبر داده. علاوه بر این، پرچمدار آینده شیائومی در این بررسی ۱۵ رکورد جدید هم به ثبت رسانده است.

شیائومی دیروز پس از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارش‌های فراوان، از معرفی پرچمدارهای آینده‌اش با نام‌های شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو در تاریخ ۷ دی در چین خبر داد. این محصولات اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار جهانی می‌شوند.

حالا شیائومی می‌تواند تا پیش از زمان معرفی، با انتشار تیزرهای مختلف علاقه‌مندان را با ویژگی‌ها و مشخصات پرچمدارهای آینده‌اش آماده کند که اولین آن‌ها، مربوط به کیفیت نمایشگر شیائومی ۱۲ می‌شود.

ثبت ۱۵ رکورد جدید توسط نمایشگر شیائومی ۱۲

لی جون با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی ویبو از کسب امتیاز +A توسط پرچمدار آینده شیائومی خبر داده و همچنین به ثبت ۱۵ رکورد جدید توسط نمایشگر شیائومی ۱۲ در دیسپلی‌میت اشاره کرده، البته جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده است.

نمایشگر شیائومی ۱۲

به گفته لی جون، شیائومی ۱۲ به یک پنل امولد با دقت بالا مجهز می‌شود که از ۱۶ هزار سطح تنظیم روشنایی پشتیبانی می‌کند و برای محافظت در برابر خراش و سقوط، روی آن گوریلا گلس ویکتوس کشیده می‌شود.

شیائومی برای پرچمدارهای آینده‌اش از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام استفاده خواهد کرد. اخیرا مدل پرو در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده و در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۲۴۶ و ۳۹۰۳ را بدست آورده است.

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13‌ از راه می‌رسند. شیائومی در تاریخ ۷ دی ماه از جدیدترین رابط کاربری‌اش هم رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این رابط کاربری در کنار سری شیائومی ۱۲، ابتدا برای گوشی‌های سری می ۱۱ منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی