ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتساپ
تکنولوژی

واتساپ در حال آزمایش رابط کاربری جدیدی برای تماس‌های صوتی است

ظاهرا اپلیکیشن پیام رسان واتساپ در حال کار روی رابط کاربری کاملا جدیدی برای بخش تماس‌های صوتی کاربران iOS و اندروید خود است. آنطور که وب‌سایت WABetaInfo در گزارش خود عنوان می‌کند، واتساپ هم اکنون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

ظاهرا اپلیکیشن پیام رسان واتساپ در حال کار روی رابط کاربری کاملا جدیدی برای بخش تماس‌های صوتی کاربران iOS و اندروید خود است.

آنطور که وب‌سایت WABetaInfo در گزارش خود عنوان می‌کند، واتساپ هم اکنون در حال توسعه رابط کاربری جدید تماس‌های صوتی خود است، بنابراین اکنون هیچ یک از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا نیز به آن دسترسی ندارند. با این حال، اشاره شده که این ویژگی در به‌روزرسانی آینده برای کاربران iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

در این گزارش آمده است:

واتساپ در به‌روزرسانی آینده در حال طراحی مجدد رابط کاربری خود است تا آن را جمع‌و‌جورتر و مدرن‌تر کند و نظم بیشتری به فضای موجود در آن بدهد. طراحی جدید به ویژه هنگام برقراری تماس‌های صوتی گروهی، زیباتر به نظر می‌رسد.

واتساپ

هرچند در تصویر به اشتراک گذاشته از رابط کاربری جدید، تغییر چندان محسوسی دیده نمی‌شود اما نسبت به نسخه فعلی حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. باید دید واتساپ برخی تغییرات رابط کاربری که در این تصویر دیده نمی‌شود را به چه صورت مدیریت خواهد کرد.

دیگر ویژگی جدید واتساپ: نشانگرهای امنیتی

واتساپ

WABetainfo همچنین در گزارش دیگری عنوان کرده که این پیام‌رسان در حال کار روی نشانگرهایی برای رمزگذاری سرتاسری است. همانطور که احتمالا بدانید، تمام پیام‌های موجود در این اپلیکیشن رمزگذاری می‌شوند. به همین منظور تیم پشتیبان واتساپ در تلاش است تا با اضافه کردن ویژگی‌های جدید، به افزایش اطمینان کاربران نسبت به امنیت اپلیکیشن کمک کند.

WABetainfo می‌نویسد:

واتساپ و شرکت مادر آن، متا نه تنها نمی‌توانند پیام‌ها را بخوانند یا گوش دهند، بلکه قصد دارد به کاربران خود یادآوری کنند که واتساپ مکانی امن برای صحبت با دوستان و خانواده خود است، بنابراین قصد دارند در به‌روزرسانی آینده دو شاخص جدید را معرفی کنند.

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، واتساپ در حال کار روی نشانگرهای جدیدی برای بخش وضعیت (Status) و تماس (Call) است. همچنین به نظر می‌رسد این پیام‌رسان قصد دارد در آینده از همین اطلاعیه در بخش چت‌ها نیز استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی