ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی از شیائومی ۱۲ پیش از موعد رونمایی منتشر شد

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ در ۷ دی ماه (۲۸ دسامبر) با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهد شد و اکنون تصاویری از این گوشی‌ها فاش شده است که طراحی آن را به صورت کامل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ در ۷ دی ماه (۲۸ دسامبر) با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهد شد و اکنون تصاویری از این گوشی‌ها فاش شده است که طراحی آن را به صورت کامل و دقیق نشان می‌دهد.

«ایوان بلس» افشاگر شناخته شده حوزه فناوری که تحت عنوان evleaks در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند این تصاویر را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است که نگاه کامل و دقیقی به پرچمدار آینده شیائومی ارائه می‌کند.

تصاویر جدید سری شیائومی ۱۲

بارزترین ویژگی که در این تصاویر از شیائومی ۱۲ به چشم می‌رسد، سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بزرگ آن است که روی پنل پشتی دستگاه قرار گرفته و در زیر آن دو ماژول دوربین کوچک‌تر دیده می‌شود. طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد شایعات قبلی مبنی بر اینکه دوربین اصلی این گوشی رزولوشن پایین‌تری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد، صحت دارد.

با این حال، ظاهرا فقط رزولوشن دوربین نسبت به نسل قبل خود کوچکتر نشده و این دستگاه احتمالا از نمایشگر خمیده ۶.۲۸ اینچی بهره خواهد برد که نسبت به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی می ۱۱ بسیار کوچکتر است. همچنین شایعاتی وجود دارد که گوشی‌های شیائومی برای سال ۲۰۲۲ کوچکتر خواهد شد و یک مدل جمع‌وجور «مینی» نیز در سری ۱۲ حضور خواهد داشت.

طبق تصاویر، همچنین به نظر می‌رسد که شیائومی مانند دستگاه‌هایی از جمله اوپو فایند X2 پرو حداقل در یکی از مدل‌های آینده خود از پنل پشتی چرمی استفاده خواهد کرد.

چیزی به زمان معرفی شیائومی ۱۲ باقی نمانده و غول فناوری چین قصد دارد آن‌ها را در سه شنبه هفته آینده به صورت رسمی معرفی کند. با این وجود می‌توان انتظار داشت که عرضه آن‌ها ابتدا در چین انجام شود و عرضه جهانی این دستگاه‌ها در زمان دیگری رخ دهد. روز گذشته در گزارش دیگری عنوان شده بود که شیائومی ۱۲ پرو با نمایشگر E5 AMOLED سامسونگ و نرخ تازه‌سازی پویا از راه می‌رسد و همچنین نمایشگر این گوشی از دیسپلی‌میت امتیاز +A را دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aydin
    Aydin | ۳ دی ۱۴۰۰

    چقدر سایت ها ما از تکنولوژی روز عقب است.. تو یوتیوب چندین جا انباگس این گوشی گذاشتن اون وقت تو سایت های ما هنوز عکس واقعی گوشی با حدس و گمان میذارند

مطالب پیشنهادی