ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ۱۲ پرو
تکنولوژی

شیائومی ۱۲ پرو پس از ۳۰ دقیقه بازی دمای ۴۳.۵ درجه سانتیگراد را ثبت می‌کند

شیائومی پوستر تبلیغاتی جدیدی از گوشی آینده «شیائومی ۱۲ پرو» را به اشتراک گذاشته است که ادعا می‌کند سیستم کنترل دما این دستگاه در هنگام بازی یا فعالیت‌های سنگین بهبود یافته است. غول فناوری چین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۸

شیائومی پوستر تبلیغاتی جدیدی از گوشی آینده «شیائومی ۱۲ پرو» را به اشتراک گذاشته است که ادعا می‌کند سیستم کنترل دما این دستگاه در هنگام بازی یا فعالیت‌های سنگین بهبود یافته است.

غول فناوری چین با انتشار این پوستر ادعا می‌کند که شیائومی ۱۲ پرو آینده پس از حدود نیم ساعت بازی King of Glory موفق به ثبت دمای ثابت ۴۳.۵ درجه شده است که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

هرچند شیائومی در گذشته فاش کرده بود که این گوشی با سیستم خنک‌کننده جدیدی از راه می‌رسد، اما عنوان می‌کند که دلیل ثبت این میزان دمای چشمگیر فناوری زمان‌بندی عملکرد پویا است. گوشی شیائومی با استفاده از این فناوری می‌تواند بازی را تجزیه و تحلیل کند و خروجی عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را به صورت پویا بر اساس آن تنظیم کند.

سیستم مدیریت دما بهبودیافته شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ پرو

«لی جون» بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی توضیح می‌دهد که فناوری زمان‌بندی عملکرد پویا می‌تواند به طور هوشمند تصاویر و عملیات را در زمان واقعی پیش‌بینی کند و عملکرد پردازنده و نرخ تازه‌سازی نمایشگر را فورا بر اساس آن تنظیم کند.

شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی موبایلی محسوب می‌شود که از نسل دوم نمایشگر 2K کم مصرف بهره می‌برد. همچنین نمایشگر این گوشی از دیسپلی‌میت امتیاز +A را دریافت کرد و ۱۵ رکورد جدید هم به ثبت رسانده است. از طرفی دیگر، گوشی‌های شیائومی ۱۲ و ۱۲X دارای نمایشگر ۶.۲۸ اینچی +Full HD از TCL CSOT خواهند بود. همچنین تایید شده است که هر دو گوشی از چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهند برد.

چیزی به زمان معرفی این دستگاه‌ها باقی نمانده و انتظار می‌رود تا در روزها و حتی ساعات آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13‌ از راه می‌رسند. شیائومی در تاریخ ۷ دی ماه علاوه بر این گوشی‌ها از جدیدترین رابط کاربری‌اش هم رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سید علی طبایی
    سید علی طبایی | ۳ دی ۱۴۰۰

    رسما بخاریه

    • Ubinotech
      Ubinotech | ۶ دی ۱۴۰۰

      دقیقا 😅😂😐

مطالب پیشنهادی