ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرو
تکنولوژی

نمایشگرهای آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس توسط ال‌جی و سامسونگ تامین خواهند شد

طبق گزارش منابع کره‌ای، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از پنل‌های نمایشگر LPTO OLED سامسونگ و ال‌جی بهره با روزنه مخصوص دوربین سلفی بهره خواهند برد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط نشریه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

طبق گزارش منابع کره‌ای، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از پنل‌های نمایشگر LPTO OLED سامسونگ و ال‌جی بهره با روزنه مخصوص دوربین سلفی بهره خواهند برد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط نشریه کره‌ای The Elec، سامسونگ تامین‌کننده اصلی پنل‌های OLED اپل، همچنان تمام پنل‌های ۶.۱ اینچی آیفون ۱۴ پرو را تامین خواهد کرد، با این حال پنل‌های ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ پرو مکس برای اولین بار به صورت مشترک توسط غول فناوری کره‌ای و ال‌جی دیسپلی تامین خواهد شد.

ال‌جی تامین‌کننده نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس؟

در سال جاری، تمام پنل‌های LPTO TFT OLED مورد استفاده در هر دو مدل پرو سری آیفون ۱۳ توسط سامسونگ عرضه شده و ال‌جی دیسپلی هیچ پنلی برای نسل جدید گوشی‌های غول فناوری مستقر در کوپرتینو عرضه نکرده است. با این حال در توسعه آن‌ها با پل همکاری داشته است.

با این وجود، حضور ال‌جی به عنوان یکی از تامین کنندگان پنل‌های آیفون ۱۴ پرو مکس، پیشرفت بزرگی برای شرکت کره‌ای محسوب می‌شود زیرا آن‌ها همیشه به دنبال ورود به زنجیره تامین آیفون اپل بوده‌اند. همچنین اپل با این امر می‌تواند وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد.

ماه گذشته در گزارشی اعلام شد که اپل برای نسل جدید گوشی‌های خود به جای قرار دادن دوربین در بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) از طراحی روزنه مخصوص دوربین سلفی بهره خواهد برد. طراحی که گوشی‌های اندروید در چند سال گذشته از آن بهره می‌برند.

کو معتقد است که حداقل، مدل‌های رده بالی آیفون با روزنه مخصوص دوربین سلفی روانه بازار خواهند شد و اگر بازدهی آن خوب باشد، تمام مدل‌های آیفون که سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند با همین طراحی راهی بازار خواهند شد.

شایعات اخیر حاکی از آن بودند که مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۴ که در دو اندازه ۶.۱ و ۶.۷ اینچی عرضه خواهند شد، همچنان مانن گذشته به همراه بریدگی بالای نمایشر (ناچ) عرضه می‌شوند و اپل طرحی جدید را فقط به آیفون‌های گران‌تر محدود خواهد کرد. همچنین بر اساس گزارش‌ها «آیفون ۱۴ مینی» وجود نخواهد داشت و به جای آن نسخه جدیدی با نام آیفون ۱۴ مکس مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی