ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات بیشتری درباره گلکسی S21 FE منتشر شد؛ این بار هزینه تعمیر نمایشگر

مرکز تعمیر شناخته شده اروپایی، دو کیت تعمیر نمایشگر را برای گوشی معرفی نشده گلکسی S21 FE سامسونگ نشان داده است که بخش‌های مختلفی از آن را با قیمت‌های مختلف شامل می‌شود. تعمیر گلکسی S21 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

مرکز تعمیر شناخته شده اروپایی، دو کیت تعمیر نمایشگر را برای گوشی معرفی نشده گلکسی S21 FE سامسونگ نشان داده است که بخش‌های مختلفی از آن را با قیمت‌های مختلف شامل می‌شود.

تعمیر گلکسی S21 FE

یکی از کیت‌های ارائه شده توسط Mobistekla گفته می‌شود که به همراه یک قاب کامل در دسترس قرار خواهد گرفت و ظاهرا قیمت آن حدود ۲۱۰ است. همچنین اگر کاربران قصد داشته باشند تا فقط نمایشگر گوشی خود را تعویض کنند، باید حدود ۱۳۵ دلار برای آن هزینه کنند.

همانطور که در گذشته عنوان شده بود عضو جدید خانواده S21 در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه می‌شود و این تصاویر گزینه با رنگ سبز آن را نشان می‌دهند.

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE

در حال حاضر، طبق شایعات و گزارش‌های منتشر شده، می‌توان عنوان کرد که گلکسی S21 FE با نمایشگر ۶.۴ اینچی تخت با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ویکتوس راهی بازار خواهد شد و طراحی آن تفاوت چشمگیری نسبت به S20 FE نخواهد داشت. همچنین نمایشگر این گوشی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد و در بالای آن رزونه مخصوص دوربین سلفی قرار دارد که سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

علاوه بر این، ظاهرا گلکسی S21 FE از گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی آینده سامسونگ در گزینه‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش روانه بازار خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود تمام این نسخه‌ها از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات و البته شارژ بی‌سیم سریع برخوردار باشند. این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد.

سامسونگ در ماژول دوربین سه‌گانه این دستگاه از یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با PDAF دوگانه، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۳ اینچی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی