ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: تجربه محصولات هواوی در دفتر کار هوشمند؛ سوپر دیوایس چیست؟

ابزارهای هوشمند زندگی ما را تسخیر کرده‌اند. هرچه بیشتر در دنیای تکنولوژی غرق می‌شویم، به ابزارهای بیشتری نیاز پیدا می‌کنیم و هرچه تعداد ابزارها افزایش یابد، کارها نیز ساده‌تر پیش می‌رود. اگر این ابزارهای هوشمند ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰

ابزارهای هوشمند زندگی ما را تسخیر کرده‌اند. هرچه بیشتر در دنیای تکنولوژی غرق می‌شویم، به ابزارهای بیشتری نیاز پیدا می‌کنیم و هرچه تعداد ابزارها افزایش یابد، کارها نیز ساده‌تر پیش می‌رود. اگر این ابزارهای هوشمند بتوانند ارتباط مؤثر و بهینه‌ای با یکدیگر برقرار کنند، نتیجه کار بسیار لذت‌بخش خواهد بود و با اکوسیستمی یکپارچه روبرو می‌شویم که هواوی به آن سوپر دیوایس می‌گوید.

شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی مجموعه متنوعی از محصولات را ساخته‌اند که به‌سادگی با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و بعضی فرایندهای وقت‌گیر را تسهیل می‌کنند. به‌عنوان مثال قابلیت ایردراپ در محصولات اپل به‌شما کمک می‌کند تا فایل‌های حجیم را بین آیفون، مک‌بوک یا آیپد جابجا کنید. این اکوسیستم به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کاربران وفادارتری داشته باشند. هواوی نیز چندین سال است که اکوسیستم خودش را توسعه می‌دهد و حالا محصولات مختلفی دارد که زیر چتر سیستم‌عامل هارمونی با هم یکپارچه شده‌اند. شرکت چینی اسم این اکوسیستم را «سوپر دیوایس» گذاشته تا نشان دهد وقتی چند محصول مختلف به‌شکل هوشمند به یکدیگر متصل شوند، قابلیت‌های بیشتری پیدا می‌کنند. در این ویدیو می‌خواهیم تجربه استفاده از چند محصول هواوی در محیط اداری یا دفتر کار هوشمند را با شما به اشتراک بگذاریم.

سوپر دیوایس هواوی در دفتر کار هوشمند

تماشای ویدیو از آپارات

تماشای ویدیو از یوتوب

در این تست چهار محصول از هواوی را انتخاب کرده‌ایم: گوشی نووا ۸ (بررسی دیجیاتو)، هدفون فری‌بادز ۴ (بررسی دیجیاتو)، لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ و مانیتور میت‌ویو. دو دستگاه آخر از جدیدترین محصولات هواوی هستند. لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 و نمایشگر لمسی بسیار باکیفیت، یک اولترابوک تمام‌عیار است اما هنوز وارد بازار ایران نشده است. مانیتور ۲۸.۲ اینچی میت‌ویو با قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد و یک مانیتور حرفه‌ای با طراحی شیک و کم‌نظیر محسوب می‌شود.

تجربه ما از سوپر دیوایس هواوی با این چهار دستگاه نشان داد که فعالیت‌هایی نظیر انتقال فایل بین دستگاه‌ها، انتقال تصویر لپ‌تاپ یا گوشی به مانیتور، استفاده هم‌زمان از هدفون برای مکالمه با گوشی یا تماشای ویدیو روی لپ‌تاپ و مواردی از این قبیل به‌سادگی و با کم‌ترین زحمت قابل انجام است. به‌عنوان مثال برای انتقال فایل از روی گوشی به لپ‌تاپ نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار اضافه یا اتصال کابلی نیست و فقط با نزدیک کردن گوشی به لپ‌تاپ، ارتباط بی‌سیم بین آنها برقرار می‌شود. انتقال تصویر گوشی به مانیتور نیز بسیار ساده است و با نزدیک کردن گوشی به پایه مانیتور، ارتباط بی‌سیم شکل می‌گیرد.

اکوسیستم هواوی روزبه‌روز کامل‌تر می‌شود. محصولات مختلف این شرکت مثل گوشی موبایل، لپ‌تاپ و تبلت از سال‌ها قبل در بازار ایران حضور دارند و حالا با ورود انواع مانیتور، مودم‌های 5G و LTE و روترهای نسل جدید، شاهد توسعه اکوسیستم هوشمند این شرکت هستیم. به گفته هواوی به‌زودی محصولات دیگری نظیر چاپگرها و تلویزیون‌های هوشمند این شرکت نیز وارد بازار ایران می‌شوند تا علاقه‌مندان هواوی بتوانند تجربه جذاب‌تری داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahyar_t91
    Mahyar_t91 | ۷ دی ۱۴۰۰

    یعنی خدایی یه زمانی میشد با کمی پس انداز بخری الان باید وام بگیری بخری تا ۳ سال قسط بدی...

  • Asoo
    Asoo | ۲۴ آذر ۱۴۰۰

    بینظیر هواوی♥️

مطالب پیشنهادی