ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر رسمی شیائومی ۱۲ پیش از معرفی لو رفت [تماشا کنید]

انتشار شایعات و گزارش‌ها دو روز مانده به معرفی سری شیائومی ۱۲ همچنان ادامه دارد. به‌تازگی یک منبع آگاه تیزری از مدل استاندارد این خانواده منتشر کرده که طراحی و رنگ‌های مختلف این پرچمدار را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

انتشار شایعات و گزارش‌ها دو روز مانده به معرفی سری شیائومی ۱۲ همچنان ادامه دارد. به‌تازگی یک منبع آگاه تیزری از مدل استاندارد این خانواده منتشر کرده که طراحی و رنگ‌های مختلف این پرچمدار را به تصویر می‌کشد.

منبع معتبر فعال در توییتر با نام کاربری EvLeaks، اخیرا تیزری ۳۰ ثانیه‌ای از شیائومی ۱۲ منتشر کرده که با نمایش ماژول دوربین این گوشی شروع می‌شود. این ماژول که در واقع چند بخش دارد، در بالا دارای یک سنسور بزرگ است و در پایین سمت چپ با دو سنسور دیگر همراه می‌شود. در پایین سمت راست هم فلش LED قرار گرفته است.

موبایل جدید شیائومی در این تیزر به رنگ‌های آبی، سبز، صورتی و مشکی قابل مشاهده است. در بخش جلویی دستگاه نمایشگری دیده می‌شود که حاشیه‌های بسیار کمی اطراف آن وجود دارد و در بالا دارای حفره کوچکی برای میزبانی از دوربین سلفی است. به نظر می‌رسد که نمایشگر دستگاه در کناره‌ها خمیدگی دارد ولی این خمیدگی چندان قابل توجه نیست.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲

مدیرعامل شیائومی پیش‌تر تایید کرده بود که مدل استاندارد این خانواده از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 بهره می‌برد. شیائومی ۱۲ همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری خواهد داشت.

شیائومی ۱۲

قلب تپنده این دستگاه چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود که با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراهی می‌شود. گوشی شیائومی احتمالا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن دارد. این گوشی انرژی خود را از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار داریم این غول چینی پرچمدار خود را در مدل پایه ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۵۸۰ دلار روانه بازار کند. مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی احتمالا با قیمت ۶۲۷ دلار و مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگی هم احتمالا با قیمت ۶۹۰ دلار در چین فروخته می‌شوند. این خانواده رسما ۷ دی ماه رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی