ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر گوشی تاشوی آنر مجیک V طراحی این محصول را به رخ می‌کشد [تماشا کنید]

آنر رسما تایید کرده که اولین گوشی تاشوی این شرکت آنر مجیک V نام دارد و احتمالا به‌زودی از راه می‌رسد. حالا در تیزری که از این گوشی منتشر شده، طراحی این دستگاه و لولای ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

آنر رسما تایید کرده که اولین گوشی تاشوی این شرکت آنر مجیک V نام دارد و احتمالا به‌زودی از راه می‌رسد. حالا در تیزری که از این گوشی منتشر شده، طراحی این دستگاه و لولای آن را می‌بینیم. محصول آنر مشابه اکثر گوشی‌های تاشوی بازار به سمت داخل تا می‌شود و در بیرون یک نمایشگر بزرگ دارد.

آنر هنوز تاریخ دقیق رونمایی از مجیک V را اعلام نکرده اما با انتشار ویدیوی کوتاهی طراحی آن را به نمایش گذاشته است. با توجه به تیزر، حالا می‌دانیم که موبایل این شرکت چه شکلی است و چه کارکردهایی خواهد داشت. گفته شده که اولین گوشی تاشوی آنر با تمرکز بر ارائه یک صفحه بزرگ ساخته شده و وقتی دستگاه را باز می‌کنید، تجربه‌ای شبیه استفاده از تبلت روبروی‌تان قرار می‌گیرد. پس انتظار داریم که بهینه‌سازی‌های زیادی برای استفاده از این صفحه درنظر گرفته شده باشد.

آنر مجیک V احتمالا ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

مجیک V در بیرون هم نمایشگر دیگری دارد که تقریبا کل فضا را پوشش داده است. در بالای این صفحه حفره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. در پایین بدنه درگاه USB-C و شیارهای بلندگو دیده می‌شود. البته خطوط آنتن هم روی فریم دستگاه قابل مشاهده‌ هستند.

آنر مجیک V

آنر مجیک V در قاب عقب یک ماژول دوربین بیرون‌زده دارد که احتمالا از چند لنز و سنسور مختلف استفاده می‌کند. با این حال تصویری از این ماژول نشان داده نمی‌شود تا تعداد دقیق لنزها را ببینیم. همچنین نمای واضحی از نمایشگر داخلی دستگاه هم به نمایش در نمی‌آید تا اطلاعات بیشتری برای رونمایی اصلی یا تیزرهای آینده باقی بماند.

مدیرعامل آنر مدعی است که مجیک V به برترین گوشی تاشوی بازار در سال ۲۰۲۲ تبدیل خواهد شد. این گوشی احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. انتظار داریم در داخل این دستگاه یک نمایشگر ۸ اینچی و در خارج آن یک نمایشگر ۶.۵ اینچی تعبیه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی