ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن بالسا
تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن بالسا؛ ابزاری برای آموزش زبان انگلیسی در جیب شما

در دنیای امروزه، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، بلکه برای تمام افراد یک امر ضروری محسوب می‌شود. از طرفی دیگر یادگیری هر زبان خارجی به تمرین مکرر نیاز دارد؛ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در دنیای امروزه، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، بلکه برای تمام افراد یک امر ضروری محسوب می‌شود. از طرفی دیگر یادگیری هر زبان خارجی به تمرین مکرر نیاز دارد؛ به همین منظور در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن بالسا را به شما معرفی کنیم تا در جیب خود یک ابزار زبان انگلیسی داشته باشید.

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن بالسا

وجود اپلیکیشن‌های موبایل متعدد در دنیای امروزه کمک زیادی به مهاجران کرده و با استفاده از آن‌ها می‌توانند مسیرهای خود را پیدا کنند، از وضعیت آب و هوا و جاده‌ها مطلع شوند و از همه مهم‌ترین بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

اپلیکیشن بالسا نیز به همین منظور در پنج بخش مختلف گفتگوهای روزمره، مکالمه، واژگان و عبارات، ریدینگ و در نهایت گرامر قصد دارد علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به صورت فراگیر به کاربران، خود را به عنوان یک ابزار کاربردی برای تمام افرادی معرفی کند که قصد دارند به کشورهای خارجی سفر کنند.

تمام بخش‌های اصلی اپلیکیشن شامل زیرمجموعه‌هایی می‌شوند که می‌توان ادعا کرد بخش زیادی از نیازهای کاربران را برآورده می‌کند. به عنوان مثال در بخش گفتگوهای ویژه می‌توانید با موارد ساده‌تری مانند «سلام و خداحافظی» آموزش خود را شروع کنید و در ادامه به موضوعات خاص‌تری مانند «دادن خبر خوب یا بد» و حتی «ابراز پشیمانی» بپردازید. با این حال دسته‌بندی اپلیکیشن بالسا به قدری گسترده طراحی شده که باید آن‌ها را یک به یک بررسی کرد.

دسته‌بندی‌های اپلیکیشن بالسا

بخش «گفتگوهای روزمره» اپلیکیشن که مشخصا قصد دارد مکالمه کاربران را تقویت کند، موضوعات اصلی در دو بخش «جملات پرکاربرد» و «پرسش و پاسخ» ارائه می‌شوند. در این دسته‌بندی علاوه بر اینکه متوجه خواهید شد در شرایط خاص مانند «شکایت کردن» یا «خواستن نظر دیگران» از چه جملاتی می‌توانید استفاده کنید، همچنین سوالات پرکاربرد مربوط به موضوعات خاصی مانند «تعطیلی‌ها» یا «اهداف» نیز برای کاربران لیست شده است.

بخش «مکالمات» که به طور کلی موضوعات بسیار زیادی از «گوشی هوشمند» گرفته تا «سفارش غذا» و «ترک سیگار» را شامل می‌شود در چهار سطح مختلف ارائه می‌شود. دسته‌بندی «ریدینگ» نیز به همین صورت در سه سطح مختلف، موضوعات مختلفی مانند «خدمات بانکداری» و «نوآوری» را ارائه می‌کند که در هر یک از آن‌ها متن اختصاصی مربوط به خود قرار گرفته است.

بخش‌های دیگر اپلیکیشن بالسا که شامل «واژگان و عبارت» و «گرامر» می‌شود نیز به همین صورت در سطوح مختلفی ارائه شده است.

نحوه کار با اپلیکیشن بالسا

با ورود به هر یک از موضوعات ارائه شده، متوجه خواهید شد که قابلیت‌های بسیار بیشتری برای شما ارائه شده است. در واقع تمام درس‌های هر درس به شکل متن انگلیسی ارائه می‌شود که در صورت نیاز با استفاده از آیکون‌های بالای صفحه می‌توانید ترجمه فارسی آن را نیز فعال یا غیرفعال کنید.

علاوه بر این، از همان آیکون‌های بالا می‌توانید صوت مربوط به هر درس را نیز به صورت جداگانه دانلود کنید تا متون و کلمات هر درس برای شما با دو لهجه آمریکایی و بریتیش خوانده شوند.

شاید یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن بالسا، توانایی ذخیره کردن کلمات هر درس است. زمانی که در هر یکی از درس‌ها روی یکی از کلمات کلیک کنید، متوجه خواهید شد اپلیکیشن در تب جداگانه‌ای از دیکشنری استفاده کرده و کلمات را برای شما معنا می‌کنند، اما می‌توانید برخی کلمات را ذخیره کنید. با این وجود همیشه در بخش خاصی، به کلمات تازه هر درس دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن‌ها را به همین روش مرور کنید.

اما برای یادگیری کلمات، اپلیکیشن از «جعبه لاینتر» نیز استفاده کرده که از طریق صفحه اصلی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای ثبت کلمه جدید در جعبه لایتنر خود، باید روی کلمه موردنظر خود کلیک کرده و سپس آیکون مشخص شده با حرف L را انتخاب کنید تا کلمه جدید به همراه معنا و تلفظ آن به جعبه لایتنر اضافه شوند. استفاده از روش لایتنر یکی از کاربردی‌ترین روش‌ها برای یادگیری کلمات جدید و افزایش دایره کلمات شما محسوب می‌شود.

در نهایت زمانی که هر درس را به طور کامل آموختید، می‌توانید با انتخاب کردن گزینه تیک هر درس آن را به عنوان «آموخته شده» برچسب گذاری کنید.

جعبه لایتنر و دیکشنری‌های اپلیکیشن بالسا

از منوی همبرگری صفحه اصلی اپلیکیشن می‌توانید به جعبه لایتنر و دیکشنری‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. پیش از هر چیز لازم است تا از منوی تنظیمات، نسبت به دریافت دیکشنری انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی اقدام کنید که هر کدام از آن‌ها تنها حدود ۱۵ مگابایت حجم دارند.

پس از وارد شدن به بخش دیکشنری، می‌توانید کلمه موردنظر خود را جستجو کنید تا اپلیکیشن تلفظ، معانی و مترادف‌های آن را به شما نشان دهد. همچنین از این بخش می‌توانید کلمات جدیدی را به جعبه لایتنر خود اضافه کنید.

دیگر ابزار کاربردی اپلیکیشن بالسا «جعبه لایتنر» است که در صورت مداوم از آن می‌توانید کلمات جدیدی را به دامنه لغات خود اضافه کنید. تمام لغاتی که از درس‌ها یا دیکشنری به این قسمت اضافه کرده‌اید، در دسته‌بندی و کارت‌های مختلفی نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با حدس زدن معنی هر کدام از آن‌ها، خود را محک بزنید. اپلیکیشن به طور خودکار طبق نتیجه ثبت شده شما، لغت را در کارت‌های روزها یا ساعت‌های آینده قرار می‌دهد تا بتوانید یک بار دیگر آن‌ها را مرور کنید.

دانلود اپلیکیشن بالسا

فقط با پرداخت ۱۹ هزار تومن به تمام ویژگی‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید

اپلیکیشن بالسا در استورهای اندروید داخلی نظیر بازار و مایکت برای دانلود به صورت رایگان قرار گرفته است. با این وجود، اپلیکیشن طیف وسیعی از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نمی‌توان انتظار داشت که تمام آن‌ها به صورت کاملا رایگان ارائه شوند. البته نکته مثبت دیگر اینکه نسخه قانونی اپلیکیشن بسیار رایگان است و با پرداخت ۱۹ هزار تومان می‌توانید به تمام سطوح و درس‌های اپلیکیشن و همچنین آپدیت‌های آینده دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن بالسا در کافه بازار تاکنون بیش از ۲ هزار بار نصب شده و ۶۸ کاربر نظر خود را درباره آن ثبت کرده‌اند که در نهایت امتیاز رضایت بخش ۴.۷ برای آن به دست آمده است. در مایکت نیز این اپلیکیشن بیش از هزار بار نصب شده و به امتیاز ۴.۴ دست پیدا کرده است.

در نهایت می‌توان توضیح داد که اپلیکیشن بالسا در دسته‌بندی آموزشی و به عنوان یک ابزار جامع آموزش زبان عملکرد بسیار خوبی دارد. تمام ابزارهای موردنیاز زبان آموزان به خوبی برای آن‌ها فراهم شده و طیف گسترده‌ای از موضوعات روز را شامل می‌شود. با این حال انتظار می‌رود در آینده موارد بیشتری از جمله «آزمون» به آن اضافه شود و رابط کاربری اپلیکیشن نیز بهبود پیدا کند. با این حال اگر به دنبال یک اپلیکیشن آموزش زبان همه جانبه هستید، بالسا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین اخیرا اپلیکیشن شیوا را به شما معرفی کرده بودیم که به طور همه‌جانبه‌ای در جهت آموزش زبان انگلیسی به همراه آزمون طراحی شده است.

بالسا

بالسا

سازنده: Balsa قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۵ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی