ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا احتمالا نسخه ۱ ترابایتی خواهد داشت

سامسونگ احتمالا در فوریه سال آینده از سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد و تاکنون گزارش‌هایی زیادی درباره ویژگی‌های S22 اولترا منتشر شده است. اکنون در گزارش جدیدی عنوان شده که غول فناوری کره‌ای احتمالا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ احتمالا در فوریه سال آینده از سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد و تاکنون گزارش‌هایی زیادی درباره ویژگی‌های S22 اولترا منتشر شده است. اکنون در گزارش جدیدی عنوان شده که غول فناوری کره‌ای احتمالا گزینه‌ای با یک ترابایت حافظه داخلی از این دستگاه راهی بازار خواهد کرد.

گلکسی S22 اولترا با یک ترابایت حافظه داخلی؟

تاکنون اعلام شده بود که گلکسی S22 اولترا به همراه قلم S Pen روانه بازار می‌شود تا علاقه‌مندان به سری گلکسی نوت را نیز راضی نگه دارد. اکنون طبق گزارش وب سایت Sammobile، ظاهرا پرچمدار آینده سامسونگ در نسخه‌ای با یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد تا کاربران از نظر ظرفیت داخلی دستگاه خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

آخرین باری که سامسونگ یکی از پرچمداران خود را با ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه کرده بود به سال ۲۰۱۹ و گوشی گلکسی S10 پلاس برمی‌گردد که علاوه بر این با ۱۲ گیگابایت رم روانه بازار شده بود. با این حال در آن زمان یکی از ویژگی‌های رایج پرچمداران حافظه قابل ارتقا بود که انتظار می‌رود گلکسی S22 اولترا فاقد این قابلیت باشد.

گلکسی S22 اولترا

از جمله ویژگی‌های احتمالی دیگر گلکسی S22 اولترا می‌توان به ضبط ویدیو‌های 8K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه با دوربین اصلی و ویدیوهای 4K با دوربین سلفی اشاره کرد. عکاسانی که چندان مایل نیستند تا تصاویر و ویدیوهای خود را روی فضای ابری ذخیره‌سازی کنند، می‌توانند از گزینه یک ترابایتی این دستگاه برای ذخیره کردن تمام محتوای خود بهره ببرند.

در نهایت، این گزارش اشاره کرده که هنوز جزئیاتی درباره قیمت نسخه ۱ ترابایتی گلکسی S22 وجود ندارد و حتی مشخص نیست که این دستگاه برای چه بازارهایی عرضه خواهد شد.

از نظر ظاهر و طراحی، تاکنون رندرهایی از سری گلکسی S22 در رنگ‌هایی مانند مشکی، قرمز و سبز رویت شده که طراحی آن‌ها را پیش از رونمایی رسمی به تصویر می‌کشیدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی