ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 12x
تکنولوژی

شیائومی 12X با اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

علاوه بر شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو، شیائومی در رویداد خود از گوشی دیگری تحت عنوان شیائومی 12X رونمایی کرد که مقرون به صرفه‌ترین دستگاه این سری محسوب می‌شود و از مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۳

علاوه بر شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو، شیائومی در رویداد خود از گوشی دیگری تحت عنوان شیائومی 12X رونمایی کرد که مقرون به صرفه‌ترین دستگاه این سری محسوب می‌شود و از مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

مشخصات شیائومی 12X

شیائومی 12X

شیائومی 12X از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD بهره می‌برد.

در حالی که نسخه‌های دیگر این سری به همراه تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شده‌اند، چینی‌ها برای دستگاه مقرون به صرفه خود از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره برده‌اند که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین پردازنده این گوشی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

با این حال، غول فناوری چین در بخش باتری گوشی شیائومی 12X هیچ تغییری نسبت به نسخه‌های دیگر این سری ایجاد نکرده و این دستگاه مقرون به صرفه از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی معرفی شده است.

در بخش دوربین این گوشی نیز شیائومی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره برده که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری نیز این دستگاه به یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در جدول زیر مشخصات کامل شیائومی 12X را می‌توانید مشاهده کنید:

نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز
تراشه اسنپدراگون ۸۷۰
رم ۸ و ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی
سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی
سیستم عاملاندروید ۱۲
رابط کاربری
MIUI 13
باتری۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی

قیمت ۵۰۲ دلار

قیمت شیائومی 12X

شیائومی 12X

شیائومی 12X در نسخه‌های مختلفی روانه بازار خواهد شد که برچسب قیمت متفاوتی نیز دارند. نسخه پایه آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۰۲ دلار روانه بازار می‌شود و نسخه‌های دیگر در ترکیب‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ راهی بازار خواهند شد که به ترتیب ۵۴۹ و ۵۹۶ دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی