ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واچ S1
تکنولوژی

شیائومی با انتشار پوسترهای جدید، طراحی ساعت هوشمند واچ S1 را به نمایش گذاشت

روز گذشته اعلام شد که شیائومی در رویداد امروز خود از ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان واچ S1 به همراه گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ رونمایی خواهد کرد. اکنون تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

روز گذشته اعلام شد که شیائومی در رویداد امروز خود از ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان واچ S1 به همراه گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ رونمایی خواهد کرد. اکنون تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کنند.

شیائومی امروز از سری گوشی‌های پرچمدار آینده خود و ساعت هوشمند جدیدی به همراه چند محصول دیگر رونمایی خواهد کرد. غول فناوری چینی، اکنون پوسترهای جدیدی از شیائومی واچ S1 منتشر کرده که طراحی آن را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌دهد.

طراحی ساعت هوشمند شیائومی واچ S1

البته تصاویر منتشر شده توسط شیائومی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و ساعت هوشمند چینی‌ها را بطور دقیق و با جزئیات بیشتری نشان نمی‌دهند، اما همچنان برخی از ویژگی‌ها آن را مشخص می‌کنند. طبق این تصاویر، می‌توان ادعا کرد که ساعت هوشمند غول فناوری چین به نمایشگر دایره‌ای تخت و دو دکمه فیزیکی در لبه سمت راست مجهز خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد از جنس آلومینیوم یا احتمالا فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد.

به جز مشخصات فیزیکی یا ظاهر ساعت جدید چینی‌ها که در این تصاویر دیده می‌شود، هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات داخلی و ویژگی‌های آن نداریم. برای مثال هنوز مشخص نیست که شیائومی در ساعت خود از سیستم عامل Wear OS استفاده خواهد کرد یا خیر که البته زمان زیادی تا معرفی آن‌ها باقی نمانده و چند ساعت دیگر همه چیز مشخص می‌شود.

می‌توان احتمال داد که واچ S1 شیائومی به برخی ویژگی‌های معمول در دستگاه‌های پوشیدنی مانند سنسور ضربان قلب، GPS و سایر قابلیت‌های متمرکز بر ردیابی سلامت مجهز شود.

از جمله محصولات دیگری که در رویداد چینی‌ها شاهد آن خواهیم بود می‌توان به هدفون کاملا بی‌سیم جدید Mi True Wireless 3 Earbuds اشاره کرد که ظاهرا  به «قابلیت کاهش نویز در سطح پرچمدار» مجهز خواهد بود. علاوه بر این، رابط کاربری جدید شرکت چینی یعنی MIUI 13 نیز در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد که گفته می‌شود با استفاده از ویژگی‌های جدیدی، نسبت به نسخه‌های قبلی عملکرد روان‌تر و امنیت بالاتری را ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی