ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ۱۲
تکنولوژی

فروش ۲۸۳ میلیون دلاری گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ تنها در ۵ دقیقه

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ که هفته گذشته معرفی شدند، از امروز برای اولین بار وارد بازار چین شدند و طبق اعلام شرکت چینی تنها در پنج دقیقه ابتدایی از طریق فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین معادل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ که هفته گذشته معرفی شدند، از امروز برای اولین بار وارد بازار چین شدند و طبق اعلام شرکت چینی تنها در پنج دقیقه ابتدایی از طریق فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین معادل ۲۸۳ میلیون دلار فروش داشته‌اند.

استراتژی جدید چینی‌ها برای سری شیائومی ۱۲

شیائومی در سال جاری برای پرچمداران خود استراتژی جدیدی را درنظر گرفته است و برای اولین بار در سال‌های اخیر نسخه استاندارد این سری را به عنوان یک دستگاه کامپکت روانه بازار می‌کند. علاوه بر این، شیائومی ۱۲ پرو را به عنوان یک پرچمدار واقعی و شیائومی 12X را به عنوان یک گزینه مقرون به‌صرفه‌تر در اختیار مشتریان خود قرار داد.

با وجود گزینه‌های متفاوت در این سری و همچنین فروش قابل توجه آن‌ها در اولین حضور در بازار، به نظر می‌رسد اکنون شیائومی به هدف خود رسیده باشد و باید دید عملکرد کلی آن‌ها تا چه میزان چشمگیر خواهد بود.

سری شیائومی ۱۲

شیائومی 12X بسیار هوشمندانه طراحی شده و با وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از برچسب قیمت مناسبی بهره می‌برد تا همچنان یک گزینه نه چندان گران برای مشتریانی که قصد دارند تجربه‌ای در سطح پرچمدار داشته باشند، ارائه کند.

علاوه بر این نسخه‌ها، یک مدل اولترا نیز در آینده راهی بازار خواهد شد. در حالی که پیش از این به نظر می‌رسید غول فناوری چین از این نسخه در کنار سایر گوشی‌ها رونمایی کند، اما اکنون به نظر می‌رسد عرضه آن برای اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده باشد.

برای مقایسه، پرچمداران نسل قبلی چینی‌ها شامل شیائومی می ۱۱، ۱۱ پرو و اولترا می‌شد که بطور جداگانه وارد بازار چین شدند. همچنین تمام این سه دستگاه از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی یکسانی برخوردار بودند، بنابراین چند گوشی با اندازه‌های یکسان در دسترس مشتریان قرار گرفته بود و مشکل عدم وجود گزینه‌های متفاوت اکنون در سری شیائومی ۱۲ برطرف شده است.

در نهایت، قیمت نسخه‌های جدید نیز از ۵۰۲ دلار برای گزینه ۸/۱۲۸ گیگابایتی شیائومی 12X آغاز می‌شود و گران‌ترین آن‌ها نیز نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی شیائومی ۱۲ پرو است که با قیمت ۸۴۸ دلار فروخته می‌شود. نسخه استاندارد شیائومی ۱۲ نیز با قیمت پایه ۵۸۰ دلار حد وسط این گوشی‌ها از نظر قیمت محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی