ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن Noizz؛ ویرایشگر ویدیوهای کوتاه برای شبکه‌های اجتماعی

اپلیکیشن Noizz که نسخه بهبود یافته برنامه Biugo محسوب می‌شود؛ مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف را در اختیار علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد. امکان ساخت و ویرایش ویدیوهای کوتاه موجب شده است تا این عنوان مکمل ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اپلیکیشن Noizz که نسخه بهبود یافته برنامه Biugo محسوب می‌شود؛ مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف را در اختیار علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد. امکان ساخت و ویرایش ویدیوهای کوتاه موجب شده است تا این عنوان مکمل مناسبی برای پلتفرم‌هایی باشد که از چنین ویدیوهایی پشتیبانی می‌کنند.



معرفی قابلیت‌های Noizz

اپلیکیشن Noizz در دو نسخه معمولی و لایت برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید منتشر شده است؛ اما تنها یک نسخه از آن در دسترس صاحبان محصولات اپل قرار دارد. هر دو نسخه امکانات نسبتاً یکسانی را ارائه می‌دهند و تفاوت چندانی از لحاظ عملکرد یا حجم ندارند. البته نسخه لایت جدیدتر محسوب می‌شود و اگرچه تعداد نظرات کمتری برای آن ثبت شده است؛ اما میانگین امتیازهای آن بهتر از نسخه معمولی است. با این حال سازندگان برنامه ادعا دارند که نسخه لایت، سبک‌تر از نسخه معمولی است و سرعت بیشتری در هنگام دانلود از خود نشان می‌دهد؛ موضوعی که در بررسی دیجیاتو چندان محسوس نبود.

در اولین ورود به برنامه با درخواست دسترسی به اطلاعات تقویم دستگاه مواجه خواهید شد که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. اما در واقع اپلیکیشن Noizz سعی دارد با دریافت جزئیات از تقویم داخلی دستگاه بتواند یادآوری‌هایی مثل تولد دوستان و نزدیکان یا سایر مناسبت‌ها را به شما یادآوری کند تا برای آن‌ها ویدیوهای تبریک بسازید. البته قطعاً قرار دادن پیام در داخل چنین ویدیوهایی نمی‌تواند حس و حال یک تماس صمیمانه یا ویدیوی سلفی ساده را به مخاطب منتقل کند.

با گذر از پیام دسترسی به تقویم، با صفحه اصلی برنامه مواجه خواهید شد که درحال حاضر با عناوین مرتبط با سال نوی میلادی اشباع شده است. شلوغی رابط کاربری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اپلیکیشن Noizz است که در همان نگاه اول کاملاً به چشم خواهد آمد. ناگفته نماند که بیشتر اپ‌های موجود در این زمینه، شمایل یکسانی دارند و صفحات پرزرق و برق به استانداردی اشتباه در ‌آن‌ها تبدیل شده است. قسمت عمده‌ای از صفحه اصلی به قالب‌های آماده مختلف اختصاص یافته است که در دسته‌های گوناگونی مثل تبریک سال نو میلادی، تولد، سرگرمی و... قرار گرفته‌اند.

اگر علاقه‌ای به استفاده از قالب‌های آماده داخل برنامه نداشته باشید، می‌توانید با لمس گزینه Magic Video اقدام به ساخت ویدیوی سفارشی دلخواه خود کنید. پس از انتخاب گزینه مذکور، صفحه جدیدی برای انتخاب پس‌زمینه ویدیو نمایش داده می‌شود که موارد رایگان بسیاری در داخل آن دیده می‌شود؛ ولی متاسفانه هیچ طبقه‌بندی برای تصاویر این قسمت در دسترس نیست و کاربر تنها با اسکرول به پایین قادر است موارد جدید را مشاهده نماید. همچنین با لمس آیکن آپلود در گوشه بالایی سمت راست همین صفحه می‌توان یک پس‌زمینه از حافظه داخلی دستگاه انتخاب نمود.

پس از انتخاب تصویر دلخواه و اتمام دانلود آن، باید تصویر یا ویدیویی با چهره از گالری دستگاه گزینش کنید. اکنون تصویر یا ویدیو روی پس‌زمینه قرار می‌گیرد و با انتخاب گزینه Autocut، برش خودکار حاشیه‌ها و حذف آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود. در صورت نیاز با لمس گزینه Add photo می‌توان تصاویر بیشتری را به پروژه فعلی افزود. در بخش Cutout حالت‌های مختلفی برای قرارگیری تصویر با حاشیه‌ها، انیمیشن‌ها و شفافیت‌های مختلف در دسترس قرار دارد. در قسمت Mask امکان افزودن المان‌های گرافیکی متنوع وجود دارد و در تب Effect هم می‌توان جلوه‌های مختلف را به ویدیو اضافه کرد.

استیکرهای زیادی هم از قسمت Sticker قابل انتخاب هستند. کاربر می‌تواند با لمس گزینه Music، به قطعات مختلفی در سبک‌های گوناگون مثل پاپ و هیپ هاپ دسترسی داشته باشد که قسمت‌های جذاب‌تر آن‌ها برای استفاده در ویدیوها جدا شده‌ است. همچنین باز هم امکان انتخاب فایل از حافظه داخلی دستگاه وجود خواهد داشت. در نهایت پس از اتمام ویرایش با لمس کلید Next در گوشه بالایی سمت راست صفحه می‌توان به ویدیوی خروجی دسترسی داشت.

اپلیکیشن Noizz امکان اشتراک‌گذاری و پست مستقیم فایل‌های خروجی در پلتفرم‌های مختلف مثل واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام را می‌دهد؛ اما متاسفانه هیچ گزینه‌ای برای انتخاب کیفیت دلخواه خروجی وجود ندارد. همچنین ویدیوهای نهایی از رزولوشن چندان بالایی برخوردار نیستند و کیفیت پایین آن‌ها کاملاً محسوس است. با انتخاب گزینه Live Wallpaper نیز می‌توان پس از برش مجدد فایل و انتخاب ابعاد متناسب با صفحه گوشی، از آن به عنوان پس‌زمینه زنده استفاده کرد.

بیشتر کاربران علاقه‌ای به ساخت ویدیوها از صفر ندارند و بیشتر به سراغ قالب‌های آماده می‌روند. با انتخاب هر قالب آماده، می‌توانید گزینه‌های قابل تغییر را مشاهده کنید. در اغلب موارد گزینه‌های گفته شده شامل تغییر تصویر پرتره اصلی و جایگزین کردن موسیقی خواهد بود. فرایند برش چهره و حذف قسمت‌های اضافی به صورت خودکار و با دقت نسبتاً قابل قبولی انجام می‌گیرد و در نهایت با زدن کلید Make می‌توانید به فایل خروجی دست پیدا کنید.

قابلیت دانلود استاتوس‌های واتساپ که در تب WhatsApp Status Saver قرار گرفته است؛ یکی از قابلیت‌های نسخه معمولی اپلیکیشن Noizz به شمار می‌رود که خبری از آن در نسخه لایت نیست. دوربین داخلی نسخه معمولی هم امکان ضبط ویدیو همراه با موسیقی و جلوه‌های زیبایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نسخه پرمیوم برنامه هیچ‌گونه واترمارکی روی فایل‌های خروجی قرار نمی‌دهد و می‌توان آن را به صورت کرک شده از منابع غیررسمی دانلود کرد.

اگرچه اپلیکیشن Noizz برخی جنبه‌های منفی از جمله نمایش آزاردهنده تبلیغات، کیفیت پایین فایل‌های خروجی و رابط کاربری درهم و شلوغ را دارد؛ اما به دلیل انبوهی از قالب‌های آماده و ویژگی برش خودکار چهره می‌تواند برای سرگرمی و ساخت ویدیوهای ساده مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود اپلیکیشن Noizz

Noizz: video editor with music

Noizz: video editor with music

سازنده: Noizz Team قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۵۴ و ۱۴۵ مگابایت زبان:
Noizz Lite: music video maker

Noizz Lite: music video maker

سازنده: Noizz Team قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۵۴ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی