ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 هواوی احتمالا اواسط 2022 منتشر شود

طبق گزارش جدیدی، انتظار می‌رود که نسل بعدی سیستم عامل هواوی تحت عنوان HarmonyOS 3.0 (هارمونی 3.0) در ژوئیه 2022 (تیر تا مرداد سال آینده) به طور رسمی عرضه شود. علاوه بر اشاره به ماه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

طبق گزارش جدیدی، انتظار می‌رود که نسل بعدی سیستم عامل هواوی تحت عنوان HarmonyOS 3.0 (هارمونی 3.0) در ژوئیه 2022 (تیر تا مرداد سال آینده) به طور رسمی عرضه شود.

علاوه بر اشاره به ماه جولای برای عرضه نسل جدید سیستم عامل هواوی، در این گزارش همچنین ادعا شده که غول ارتباطات چین می‌تواند تا پایان سه ماهه دوم سال جاری، یعنی تا ژوئن 2022 از آن رونمایی کند. با این وجود انتظار می‌رود غول چینی در طول جشنواره بهاره رویدادی را برگزار کند اما هنوز مشخص نیست که چه محصولاتی در آن معرفی خواهند شد.

هارمونی

قابلیت‌های سیستم عامل HarmonyOS 3.0

هواوی چند ماه قبل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان این سیستم عامل را در دسترس قرار داده بود که طبق اعلام هواوی، HarmonyOS 3.0 در بخش اتصال به دستگاه‌های هوشمند، اجرای پایدار محتوای HD و عملکردهای بین دستگاهی بهبود پیدا کرده است.

علاوه بر این، با توجه به اینکه هارمونی یک سیستم عامل عصر جدید است، انعطاف‌پذیری معماری آن باعث می‌شود تا دستگاه‌های هوشمند با حافظه‌های مختلف به یک زبان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

اخیرا یکی از کارمندان هواوی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده بود که سیستم عامل هارمونی ۳.۰ احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان بعدی هواوی از راه می‌رسد. علاوه بر این، یکی از مدیران ارشد هواوی به عرضه جهانی این سیستم عامل در سال 2022 اشاره کرده بود.

هواوی بلافاصله پس از تحریم شدن توسط دولت ایالات متحده، سیستم عامل اختصاصی خود با نام هارمونی را ایجاد کرد. از زمان راه‌اندازی این سیستم عامل، به‌روزرسانی‌های جدیدی با ویژگی‌های بهبود یافته برای آن منتشر شده‌اند و تاکنون دو نسخه از آن در دسترس کاربران غول فناوری قرار گرفته‌اند.

سال گذشته غول فناوری چین به صورت رسمی از هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد که با پیشرفت‌های زیادی همراه بود و همچنین لیست دستگاه‌های واجد شرایط دریافت آن را نیز گسترش داد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی