ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

JBL سه ایرباد بی‌سیم جدید با فناوری حذف نویز فعال معرفی کرد

نمایشگاه CES همواره محلی برای رونمایی از جدیدترین محصولات صوتی بوده و JBL یکی از شرکت‌های فعال و مطرح در این صنعت است. JBL در کنار معرفی اسپیکرهای قابل حمل جدیدش در CES 2022، از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۹

نمایشگاه CES همواره محلی برای رونمایی از جدیدترین محصولات صوتی بوده و JBL یکی از شرکت‌های فعال و مطرح در این صنعت است. JBL در کنار معرفی اسپیکرهای قابل حمل جدیدش در CES 2022، از سه ایرباد بی‌سیم هم رونمایی کرده که از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برند.

ایربادهای بی سیم JBL در CES 2022

اولین ایرباد جدید این کمپانی، JBL Live Pro 2 نام دارد که از حذف نویز فعال تطبیقی بهره می‌برد. JBL در این ایرباد خود از حالت هوشمند صدای محیط استفاده کرده که می‌توان میزان ورود صدای محیط را تنظیم کنید. کاربران می‌توانند بدون نیاز به دست و از طریق صدا و دستیارهایی مانند الکسا آمازون و گوگل استیستنت این ایرباد را کنترل کنند. البته امکان کنترل لمسی این ایرباد هم وجود دارد.

JBL Live Pro 2

JBL برای این ایرباد بی سیم خود از ۶ میکروفن استفاده کرده تا کیفیت تماس صوتی فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. به گفته JBL، این ایرباد تا 10 ساعت شارژدهی دارد که البته به همراه کیس، به این شارژدهی 30 ساعت اضافه می‌شود. ایرباد JBL Live Pro 2 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با 15 دقیقه شارژ، می‌تواند تا 4 ساعت به موسیقی گوش داد.

اگر به دنبال ایرباد سنتی‌تری باشید، می‌توانید به سراغ JBL Live Free 2 بروید. این محصول هم از فناوری حذف نویز تطبیقی، حالت هوشمند صدای محیط، کنترل صوتی بدون نیاز به دست، کنترل لمسی و 6 میکروفن بهره می‌برد. این ایرباد JBL شارژدهی برابر 7 ساعت دارد که با کیس، 28 ساعت به آن اضافه می‌شود.

ایربادهای بی سیم JBL
JBL Live Free 2

در این ایرباد خبری از شارژ سریع یا شارژ بی‌سیم نیست. با این حال، Live Free 2 کامپکت‌ترین محصول در میان ایربادهای بی سیم جدید JBL به حساب می‌آید.

در نهایت با ایرباد بی سیم JBL Reflect Aero روبه‌رو هستیم که برای تمرین‌های ورزشی توسعه پیدا کرده و به خوبی در گوش کاربران قرار می‌گیرد. این ایرباد بی سیم از استاندارد IP68 بهره می‌برد تا در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم باشد.

ایربادهای بی سیم JBL
JBL Reflect Aero

از سایر ویژگی‌های این ایرباد بی سیم می‌توان به حذف نویز تطبیقی، حالت صدای محیط هوشمند، کنترل بدون دست، کنترل لمسی و 6 میکروفن اشاره کرد. شارژدهی این محصول به 8 ساعت می‌رسد و با کیس، این میزان برابر 16 ساعت می‌شود. ظاهرا این ایرباد هم از شارژ سریع و بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

تمام ایربادهای بی سیم جدید JBL با قیمت 149.95 دلار و از بهار امسال روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی