ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیر هوشمند Moen با حرکات دست، دما و جریان آب را کنترل می‌کند

شرکت‌های مختلف در نمایشگاه CES از جدیدترین محصولاتشان رونمایی می‌کنند که یکی از آن‌ها، شرکت Moen است که تصمیم گرفته در نمایشگاه امسال از یک شیر هوشمند رونمایی کند. این شیر آب هوشمند Moen فاقد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۰

شرکت‌های مختلف در نمایشگاه CES از جدیدترین محصولاتشان رونمایی می‌کنند که یکی از آن‌ها، شرکت Moen است که تصمیم گرفته در نمایشگاه امسال از یک شیر هوشمند رونمایی کند. این شیر آب هوشمند Moen فاقد هرگونه دسته است و می‌توان دما و جریان آب را با استفاده از ژست‌های حرکتی کنترل کرد.

ایده این شیر آب هوشمند، امکان دستیابی به آب داغ، گرم و سرد به وسیله سوایپ و حرکات دست در مقابل سنسور است. همچنین کاربران از طریق اپلیکیشن Moen Smart Water می‌توانند دمای پیش فرض را تنظیم کرده و ژست‌ها را شخصی‌سازی کنند.

قابلیت‌های شیر آب هوشمند Meon

این شیر آب از تمام ویژگی‌های شیر هوشمند قبلی این کمپانی مانند فعالسازی صوتی از طریق الکسا آمازون و گوگل استیستنت پشتیبانی می‌کند. این شیر همچنین می‌توانند آب را در حجم و دمای دقیقی در اختیارتان قرار دهد. برای مثال اگر به یک فنجان آب 100 درجه سلسیوس نیاز داشته باشید، تنها کافیست از آن درخواست کنید.

در هنگام عرضه، دو مدل بدون دسته با 4 مدل همراه با دسته در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. قیمت پایه این شیرهای آب برابر 675 دلار است و بر اساس ظاهر و همچنین جنس، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. کاربران می‌توانند از آوریل 2022 آن را خریداری کنند.

Moen همچنین از ادغام شیر آب هوشمند خود با دیگر محصولات هوشمندش و شبکه جدید آب هوشمند خبر داده است که یک اکوسیستم هوشمند برای آب مصرفی به حساب می‌آید.

اگر در خانه‌ای سیستم نظارت هوشمند آب به همراه شیر آب یا دوش هوشمند Moen نصب شده باشد، این دستگاه‌ها در آینده نزدیک می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا سیستم آب را برای زمستان آماده کنند و از ترکیدگی لوله‌ها جلوگیری شود.

سیستم نظارتی هوشمند آب روی خط اصلی تامین آب نصب می‌شود و روی جریان آب، فشار و دما نظارت دارد و در صورت وجود مشکل، آن را به کاربر اطلاع می‌دهد. اپ Moen Smart Water برای شیر آب هوشمند امسال از راه می‌رسد و سال آینده دوش هوشمند هم به این آپ می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی