ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون 4K OLED پاناسونیک LZ2000 در اندازه 77 اینچی معرفی شد

پاناسونیک در نمایشگاه CES امسال از تلویزیون OLED جدیدی از سری LZ2000 پرده برداشت. تمرکز این دستگاه بر بخش‌هایی است که معمولا رقبا توجهی به آن‌ها ندارند. این تلویزیون حالا در اندازه‌ای بزرگ‌تر به بازار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

پاناسونیک در نمایشگاه CES امسال از تلویزیون OLED جدیدی از سری LZ2000 پرده برداشت. تمرکز این دستگاه بر بخش‌هایی است که معمولا رقبا توجهی به آن‌ها ندارند. این تلویزیون حالا در اندازه‌ای بزرگ‌تر به بازار می‌آید و با حداقل لگ گزینه خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود.

تلویزیون پاناسونیک LZ2000 با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی لگ پایین‌تری دارد، از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به‌طور خودکار کارت‌های گرافیک انویدیا را شناسایی کند و دارای رابطی به نام Game Control Board است که اجازه می‌دهد برخی تنظیمات عمومی مثل حالت نمایش و نقشه‌برداری رنگی HDR را پیکربندی کنید.

در حال حاضر نمایشگرهای زیادی برای گیمرها وجود دارد، ولی اگر به دنبال دستگاهی با نرخ نوسازی بالاتر از ۶۰ هرتز نیستید یا نمی‌خواهید دستگاهی برای اتصال به پی‌سی داشته باشید، تلویزیون جدید پاناسونیک گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

مشخصات پاناسونیک LZ2000

تلویزیون LZ2000 با ررولوشن 4K قبلا در اندازه‌های 55 و 65 اینچی عرضه شده بود و حالا در اندازه 77 اینچی به بازار می‌آید. حسگرهای این دستگاه اکنون قادرند دمای نور محیط را اندازه‌گیری کرده و تم‌های رنگی طبیعی‌تری بسازند. پردازش بهبودیافته، سطح روشنایی متوسط را برای اتاق‌های پرنور بهبود می‌بخشد. این دستگاه همچنین در شناسایی انواع محتوا از جمله محتواهای ورزشی بهتر عمل می‌کند.

نسخه جدید بلندگوهای دالبی اتموس صدای واضح‌تر و وسیع‌تری ارائه می‌کند و سمت و سوی صدا در آن‌ها دقیق‌تر مشخص می‌شود. پاناسونیک این تلویزیون را در فصل تابستان پیش رو عرضه می‌کند و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

بعید است که LZ2000 بتواند رقبای پاناسونیک را چندان نگران کند، ولی هدف این شرکت به چالش کشیدن رقبا نبوده است. آن‌ها مشتریان خود را می‌شناسند و به سراغ افرادی می‌روند که از محصولات جریان اصلی بازار خسته و ناامید شده‌اند، کسانی که به دنبال دستگاه‌ها و برندهای دیگر می‌گردند و می‌خواهند به آن‌ها فرصت خودنمایی بدهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی